Har snuserene klart å slutte?

Ja. Slutta egentlig i fjor men hadde en sprekk etter en stressende vår. Slutta i det jeg fikk positiv test.
Slet mer sist med å slutte. Da forsto jeg liksom ikke at jeg var gravid. Slutta etter en uke den gang. Jeg har brukt onico i en overgangsfase. Synes det var god hjelp :)

Ene barnet mitt har astma og allergi. Veldig glad jeg ikke snuste gjennom svangerskapet. Da hadde jeg garantert trodd det var det som var årsaken.

Ja, sluttet på dagen sist. Bruker onico da, skal slutte med den etterhvert å.

Ja! Byttet det ut med tynne skiver av fersk ingefær :)

Men nå har jeg sluttet med det også, er gått så lei av smaken.

Så flinke dere er altså..!! :dance011

Ja, sluttet på dagen☺️ Men snuser onico innimellom når lysten er der, men sjeldnere og sjeldnere for hver dag

Jeg sluttet på ikm, da var streken så sterk at jeg trodde på den og turde ikke snuse mer. Vet jeg hadde skyldt på meg selv om noe skjer da.:)

Slutta ikke på dagen, men trappet ned noen dager før jeg gikk helt over til Onico. Det jeg gjorde med en gang jeg mistenkte at jeg var gravid var å kun ha en snus inne i 5 minutter om gangen. Då får du ikke så mye nikotin i deg og til slutt er det nesten ikke vits.

Nei :) Det er bare dyrt for en boks med "ingenting" :D
Føler ikke det er ingenting, syns det er en god erstatning :) men bra for dere som klarer å slutte med den og, er jo ikke bra for tannkjøttet ;)

Back
Topp