Har sneket en stund...

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
men ikke greid å melde meg inn med tanke på abortfaren. Er 4+6 i dag og tok denne testen
c64940cae487d8df0327d7b20acdc25d.jpg
Syns testene mine har vært så varierende og symptomene avtagende, har av den grunn tenkt at det ikke er en frisk graviditet. Håper det er en frisk og fin spire som vokser og gror[emoji173]️ Å at alle her inne opplever det samme[emoji173]️
 
Last edited:
Gratulere så mye[emoji173]️ symptomene varierer veldig her også. Og jeg synes jeg har veldig lite symptomer. Men håper spiren sitter til april :)
 
Gratulerer så mye. [emoji4] Samme her også mtp symptomer.. Håper det ikke betyr noe annet enn at vi er veldig heldige, og at alt går knirkefritt til april. [emoji4]
 
Gratulere så mye[emoji173]️ symptomene varierer veldig her også. Og jeg synes jeg har veldig lite symptomer. Men håper spiren sitter til april :)

Tusen takk[emoji5] Jeg var veldig trøtt noen dager før første test, jeg har hatt mensmurringer av og på, såre brystvorter og ammer fortsatt, nå har jeg kun såre brystvorter... Godt vi er flere som lurer litt[emoji5]
 
Gratulerer så mye. [emoji4] Samme her også mtp symptomer.. Håper det ikke betyr noe annet enn at vi er veldig heldige, og at alt går knirkefritt til april. [emoji4]


Tusen takk! Hadde ikke gjort noe det nei [emoji5]
 
Gratulerer til alle dere med positive tester[emoji173]️
 
Back
Topp