har snart en 2 åring i huset

jas

Forumet er livet
syns tiden flyr så utrolig fort!!!

Om 5 dager er minstemann 2 år
Er jo ikke lenge siden jeg hadde et lite nurk, og en 2 åring [:)]
Nå er de 2 og 4.....

På den tiden har minsten rukket veldig mye rart da...
Vært på sykehuset endel ganger før vi startet med astmamedisin ved 5 mnd, så uendelig mange øre - og halsbetennelser.
Så fikk vi endelig mandeloperasjon og dren, og hverdagen har blitt så mye bedre [:)]
Siden mai har han hatt en lungebetennelse, og bare to ørebetennelser (da selvfølgelig i det øret som det ikke er dren i [&:]). Det er jo helt utrolig!!

Om 2 uker er det 1 år siden eldstemann tok mandlene, og han har bare hatt en ørebetennelse og en lungebetennelse DET er helt utrolig!!!

Sorry, ble visst en liten oppdatering fra meg dette....

Oppdatering er helt greit det,snuppa [:D] 

Jeg er så glad for at dere slipper unna det meste av sykdom nå! [:)] 

Tida flyr utrolig fort [&:]  De største våre begynner jo å bli store gutter nå- flotte fyrer [:D]

Nææ, er han 2 år allerede [:)][:)][:)]
Gratulerer så mye med dagen som snart er der [:)]

Det er bare helt utrolig at dere har opplevd så mye sykdom. Vanskelig å forestille seg alt dere har vært igjennom ja [:(]
Men så utrolig flott å høre at barna er blitt friskere og ikke er så ofte syk som tidligere. Jeg blir så utrolig glad på vegne av dere alle sammen [:)][:)][:)]

Ja, den tia den flyyyyr noe helt sinnsykt.

Godt at ting er bedre hos dere.

Har vi en date snart???[8D][;)][:D][:)]

Gratulerer så masse med Tobias. Dagen er vel over, men håper dere har hatt en fin feiring!
Såå deilig for dere at all sykdom dere har hatt går nedover, synes du er supersterk jeg så masse dere har hatt!

Ojoj som tiden flyr!
Herlig å høre at de ikke er så mye syke lenger[:)][:)]

Du, jeg har tenkt litt på dette med å fjerne mandler. Hva er egentlig kriteriene for å få de fjernet?
Altså, kan det hjelpe på utallige forkjølelser, ørebetennelser (har bare hatt en enn så lenge men), feber osv?
Eller må det være at de har stadige øre og halsbetennelser?
Her er de syke konstant[&o]

Sorry, mente ikke å kuppe tråden din[8D]

Back
Topp