HAR SNAKKET MED TV 2!!!!

lille assa 75

Forumet er livet
det er rett episode de sender...

reklamen/promo var feil...

denne episoden ble sendt på Bliss i forje uke!!!!!

ok...jeg følger ikke med selv, men snakket med min mann, som tilfeldig er på jobb nå, og jobben er på TV 2...

nå må dere si at jeg har vært flink og snill for dere og ringte ham...

Pussig at de ikke sender den første av de to episodene som ikke er sendt på tv2 før da[8|]

MEN TUUUUUSEN TAKK FOR AT DU RINGTE[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Jadasåneida Nisse

Du har vært flink, jeg er irritert for det!![8D][:@]

Haha, me 2 [8D]

Takk for info!

ORIGINAL: Gollemor

Pussig at de ikke sender den første av de to episodene som ikke er sendt på tv2 før da[8|]

Den tanken slo meg og!

ORIGINAL: Gollemor

Den tanken slo meg og!

kan spørre min mann når han kommer hjem...han er ferdig nå kl 22...kansje han vet...

Tuusen takk!!!!!!

(lenge siden sist forresten [;)])

Jeg sjekka episodeguiden på nett og det der er faktisk den første av de to episodene de sendte der. Hvis ikke jeg har drømt da... Forrige uke fikk vi jo se at broren til Alex kom og at Sloan kom på døra til mcsteamy eller hva han heter og fødselen var i gang... Eller??

ORIGINAL: Lasog

Jeg sjekka episodeguiden på nett og det der er faktisk den første av de to episodene de sendte der. Hvis ikke jeg har drømt da... Forrige uke fikk vi jo se at broren til Alex kom og at Sloan kom på døra til mcsteamy eller hva han heter og fødselen var i gang... Eller??

Stemmer nok det!
Begynte å demre litt for meg etterhvert som vi kom ut i denne episoden.[8D]

Jepp, stemmer det.
Desverre...[8D]

Æsssj, både denne og neste episode ble jo sendt på Bliss under EM så det betyr at neste gang de viser så har eg også sett episoden[:'(] Hvorfor gadd egentlig å vise de episodene på Bliss i det hele tatt, bare så man uansett må ha to ukers "pause", bare forskjøvet[:@]

Stemmer nok det!
Begynte å demre litt for meg etterhvert som vi kom ut i denne episoden.[8D]

Å pokker, det stemmer jo det!

Regner med at TV2 har en del irriterte seere i kveld[:'(][8|]

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Regner med at TV2 har en del irriterte seere i kveld[:'(][8|]

jepp......

Jeg er også irritert!!!![:@]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er også irritert!!!![:@]

Må vente helt til januar for neste episoden nå jo[:'(] har jo sett både denne og neste[>:]

ORIGINAL: Enaj

Men er det virkelig så mange som har kanalen BLISS ? Jeg hadde ihvertfall blitt drit irritert dersom jeg hadde gått glipp av kveldens episode og neste uke bare fordi jeg ikke har BLISS.

Sign!

Back
Topp