Har snakket med JM.

Gjørdis

Glad i forumet
Ja da har jeg vært å snakket med JM, timen som egentlig skulle være min første time hos JM i svangerskapet[:(]
Hun var en veldig koselig dame, og hadde stor forståelse for hvordan jeg føler meg, både psykisk og fysisk.

Det var litt godt å få lufte tankene mine å prate med en som har litt peiling på graviditet og abort og sånt.
Selv om jeg er ganske lei meg nå(mannen er reist bort på jobb, og jeg er i fryktelig dårlig form[:(]), så er jeg glad for at jeg valgte å beholde JM timen.
Jeg er sykemeldt ut denne uken, og hun mente at jeg bare skulle ta kontakt med legen å bli sykemeldt videre, jeg trenger nok ennå noen uker før jeg er klar til å yte maksimalt på jobben.

Uff dette er så vondt å lese Gjørdis[:(][:(] Tenker masse på deg[:(][:(] Godt du møter jordmor og lege som forstår... Ta den tiden du trenger på å komme deg nå...

Jeg beholdt også jordmortimen min, det gjorde godt og prate md henne. Det er godt og ha noen man kan spørre om kroppslige spørsmål og om hvordan ting funker. Jeg håper dere får oppleve og bli gravide igjen når dere føler tiden er inne. Tenker masse på dere. Stooor klem

ORIGINAL: Nesing

Flott at du fikk snakket med JM om det dere har opplevd, Gjørdis! Håper du gradvis kommer deg mer ovenpå og at troen på at dere igjen skal lykkes ikke forsvinner. Ta godt vare på deg selv! 

signerer denne. Ta vare på hverandre nå[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff dette er så vondt å lese Gjørdis[:(][:(] Tenker masse på deg[:(][:(] Godt du møter jordmor og lege som forstår... Ta den tiden du trenger på å komme deg nå...

ORIGINAL: Ivara

Jeg er fortsatt veldig lei meg på deres vegne Gjørdis [:(]
Godt at jordmortimen var så positiv, av otil hjelper det å snakke med noen utenforstående. Ta vare på deg selv og hverandre som best det går.
Mange klemmer herfra. [:)]

signere denne .

? ?? ?
ORIGINAL: Nesing

Flott at du fikk snakket med JM om det dere har opplevd, Gjørdis! Håper du gradvis kommer deg mer ovenpå og at troen på at dere igjen skal lykkes ikke forsvinner. Ta godt vare på deg selv! 

sign denne

syns dette var forferdelig trist[:(][:(][:(]var nok lurt og prate med jm.sender deg en haug med trøsteklemmer

Back
Topp