Har snakka med legekontoret..

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Blør fortsatt idag, og fikk GRAVDI på den digitale i morges..
Skal til legen i morra kl 8.30, og så spurte jeg om jeg skulle ta blodprøve først.. Men da sa ho at legen hadde snakka om at han kanskje skulle henvise meg videre..
 
Så da får jeg vente til i morra og se!
 
Fikk du ikke time før i morgen? Det var leit da..

Håper virkelig det er en spire som holder seg fast inni der!
 
Nei, det spiller egentlig ikke så stor rolle om det hadde vært idag eller i morra.. Ikke så mye å gjøre uansett hvis det viser seg at jeg har mista..
 
Men vi får bare håpe =)
 
åååå viii håper den klorer seg fast...det må den,hadde en vennine som opplevde det samme og det gikk bare bra[;)]
 
ORIGINAL: tiriltunge

åååå viii håper den klorer seg fast...det må den,hadde en vennine som opplevde det samme og det gikk bare bra[;)]

 
Jeg klamrer meg til et lite håp om at det kanskje er en tvilling jeg har mistet, siden jeg har tvillinger i familien.. Men forbereder meg på det verste! Selvom jeg synes det er "bra" at det i tilfelle har skjedd så tidlig, og ikke lengre ut!
 
ja får håpe det,krysser fingrene[;)]blør du mye?
 
men ikke noe klumper?huff håper virkelig at det ikke er noe galt...synd du ikke fikk time i dag...men det kan gå bra,så ikke ta sorgene på forskudd(sikkert ikke lett)men vi tenker på deg i hvertfall...[:D]og håper virklig den sitter,for vil ha deg med hele veien her inne[:D]
 
Ingen klumper som jeg har lagt merke til..
 
Ntåå tusen takk =) Håper virkelig jeg kan bli her!
Jeg håper på det beste, men forbereder meg på det verste!
 
Tenker på deg og håper det ordner seg tilslutt! Lykke til hos legen.
 
Back
Topp