Har smaksløkene forandret seg i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Alt smaker så utrolig godt og jeg er så sulten hele tiden! Alt går inn på høykant. I dag spiste jeg chipotle-taco. Så utrolig godt!

Tror ikke det har forandret seg veldig. Noe drikke jeg ikke syns smaker godt om dagen enest. Ellers er jeg ofte sulten, spesielt tidlig på morgenen.. :dead:

Forandret seg masse! Til uke 5 smakte alt utrolig godt. Nå er jeg kvalm konstant og ingenting smaker noe lengre. Smaker heller ikke salt:eek:

Alt smaker så utrolig godt og jeg er så sulten hele tiden! Alt går inn på høykant. I dag spiste jeg chipotle-taco. Så utrolig godt!

Samme her!heøt syk matlyst, men akkurat taco, som jeg bare elsket før, det vil jeg ikke ha, DT blir jeg kvalm av :hilarious:
Jeg har fått helt oppheng i sånn «nostalgi, tradisjonell og enkel mat» som fiskepinner, raspeball, kjøttpølse, Koteletter etc med poteter, saus og grønnsaker :) i dag bare mååå jeg lage kjøttkaker i brun saus med poteter og ertestuing tror jeg :hilarious:

... og brødskiver med 1) egg og kaviar, 2) kyllingpostei, agurkmix, majones, agurk, tomat og paprika og 3) kokt skinke med majones, agurk, tomat og paprika

Kanskje litt mer sensitiv. Jeg har bare ikke lyst på mat uansett hvor sulten jeg er. God lukt øker villigheten til å spise og jeg går gjerne og lukter på eplene for å finne de rette

For min del er det en del mat og drikke som ikke smaker like godt lengre, så da har jeg kuttet det ut. Men er luktesansen som er verst, for er mye jeg ikke synes lukter godt lengre.

Misunnelig på dere som har matlyst:p Her smaker alt grusomt, og jeg går rundt å er konstant sulten:D

Spiser fordi jeg må, ikke fordi jeg vil lenger. Sjelden gang blir jeg wow av maten, men kan ikke huske sist nå. Har enda metallsmak i munnen og klementiner smaker skikkelig møkk:wtf:

Har fått stygga på jalapeños, vanligvis glad i det, nå blir jeg dårlig bare av tanken. Utløseren var sterk tacopizza ..

Forandret seg... yepp
Fått er par overraskelser :hilarious:
Ritz kjeks med skinkeost; smaker klor
Hvis jeg spiser vitløksbrød og drikker tropisk juice så smaker det pepperkake. Hva er galt med meg? :laughing021

Back
Topp