Har slutta å sove :(

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Jepp. I natt lå jeg våken...hele natta.

Har ikke sovet godt på ei uke. Eller lenger enn det, egentlig, før det var jeg så plaga med halsbrann at jeg ikke fikk sove. Nå får jeg bare ikke sove. Er kanontrøtt når jeg legger meg, men det går over idet jeg skrur av lyset.

Tenker ikke på så mye spesielt (ikke mer enn vanlig ihvertfall), og skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke kan få sove om natta. Er jo greit nok at jeg er permittert og kan ta det igjen om dagen, men det er jo ikke akkurat lurt, eller særlig heldig for sosiallivet...

Flere som sliter med søvnen?

Forstår godt problemet! Her er ikke det mye søvn heller, selv om jeg kunne sovet som en stein hele natten, her er det 4-åringen som holder meg våken av og på hele natten. Så ingen sammenhengende søvn her på nesten 2 uker.

Jeg skjønner deg og kan relatere meg til det.

I natt var faktisk første natta jeg sov hele natta. Fikk sjokk da klokka ringte.

Jeg ligger ikke å gruer meg eller tenker noe særlig jeg heller. Blir bare irritert for at jeg ikke får sove egentlig.

Dødstrøtt på jobb, dødstrøtt på ettermiddagene (stakkars barna mine) og dødstrøtt på kveldene. Lysvåken så for jeg kommer i senga.....

Her hadde jeg det slik ved juletider og hele januar. Jeg sovnet ikke før i 7-tiden på morningen. Våknet gjerne etter bare ett par timer, før jeg sovnet til 15-17 tiden. Det var utrolig slitsomt. Nå har det endelig snudd, men nå sover jeg både natta (men et par timer våken) , står opp med vesla og sender hun i barnehage og så sovner jeg igjen. Sosialliv? Ehm.

Har lenge slete med å sove, men det er gravidrelaterte grunner. Må tisse, vondt i siden, vondt å snu seg, halsbrann, tørst, mye aktivitet i magen osv

Sent from my iPhone using BV Forum

uff føler med deg, så utrolig slitsomt og ikke få søvn..
Sliter med det samme selv, det er vondt og ligge på siden og jeg har smerter i rygg og mage..ikke minst do turer:(

Uff, så kjedelig! Jeg har sovet dårlig periodevis, men i det store og hele har jeg sovet godt. Inntil fredag. Siden da har jeg våknet hver natt med dundrende hodepine, måttet ta paracet med påfølgende dårlig søvn. Får ikke tatt det igjen på dagen heller, jobber fullt.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Ja, her sliter jeg veldig med søvnen. Og det hjelper ikke at alle sier at nå må du passe på å sove masse og få hvilt deg godt:-( Jeg er så trøtt at jeg stuper snart, men får ingen god søvn.

Sånn hadde jeg det i januar :/ Helt fryktelig..
Nå sliter jeg også med å sove Pga bekkenet, men finner i allefall roen etterhvert så det blir noen timer med søvn i allefall dog ikke sammenhengene men mye bedre enn å ligge våken til kl 6 for å stå opp kl 8 igjen :/

Sliter med å sove selv. Unasett hvor trøtt jeg er ligger jeg å vrir meg hele natta. I tillegg til at jeg flyr på do. Ødelegger dagen, håper dette ba er for en periode. Ganske slitsomt;P

Kjenner meg godt igjen, sliter veldig m å sove på natten. Våkner ca 4 ggr/natt og får skjelden sove igen direkte etterpå. Ingen bekymringer, får bare ikke sove. Utrolig slitsomt, spes når man skal på jobb dagen etterpå. Tips emotses med stor takknemlighet :), det ende som fungerer nogenlunde er strikking el nettsurfing en stund...

Huff, håper dere alle får sove bedre etterhvert :(! <3
Selv har jeg lite trøbbel med det, det går litt opp og ned men får som regel sove, noen ganger tidligere enn andre heldigvis :)

Back
Topp