Har slutta å bite negler

Pippilotta86

Flørter med forumet
Desemberskatter 2016
Hurra, jeg har slutta å bite negler!! Siden jeg ble gravid (er nå 13+0) har jeg hatt helt aversjoner mot å bite negler, noe som har vært en utrolig fæl uvane siden jeg kunne huske!! Håper bare det varer! Er det flere som har opplevd lignende? Håper alle har en fin lørdagskveld

Gratulerer med det! Er selv en ivrig neglebiter, og har satt meg som mål å klare å slutte å bite negler til lille kommer.. Hehe :) Men jeg har dessverre ikke utviklet aversjon mot det, så må jobbe veldig med meg selv! Foreløpig går det ikke så bra :/

Gratulerer med det! Er selv en ivrig neglebiter, og har satt meg som mål å klare å slutte å bite negler til lille kommer.. Hehe :) Men jeg har dessverre ikke utviklet aversjon mot det, så må jobbe veldig med meg selv! Foreløpig går det ikke så bra :/
Tror det er veldig lurt å ha et mål. Anbefaler å kjøpe en enkel neglefil og en negleforsterker- en sånn blank neglelakk, fil og legg nytt strøk 2 eller 3 hver dag. Masse lykke til

Sniker fra oktober, i forrige svangerskap sluttet jeg rundt 6 mnd og til lenge etter baby var født. Aner ikke hvorfor jeg begynte igjen.. Nå gjør jeg et forsøk på å slutte igjen, vil ikke at barna skal arve min forferdelige uvane :o

Sniker fra juni. Oppdaget plutselig at jeg og hadde sluttet rundt uke 14-15. Ikke fristet noe siden :p

Back
Topp