Har skadet meg i dag!

Bruker229kas

Elsker forumet
ja er meg og koking av flasker da!!!! tok sterlisatoren rett ut av microen som man ikke skal,
satte den på kanten av bordet og tok av lokket og vips datt den ned og jeg fikk vannet på beinet mitt og fikk stygge brannskader!
et råd vær forsiktig jenter kan fort skje[:(] sitter med sterke smerter og har fått lappa det sammen og tatt alovera på, siden det ble blemmer og huden datt av så har jeg på bandasje så det ikke blir infeksjon.. trenger en god bedring klem fra dere[:)] mannen blir hverfall hjemme i morgen[:)]

[:(] Huff da. Masse god bedring!!! Håper det ikke gjør vondt så lenge

God bedring!! *Klem*

Menne du, dersom det er stygge brannskader, hjelper det da bare med aloe vera?? Bør det ikke behandles videre med antibiotika og noe annet enn aloe?? Eller har du vært hos legen??

JEG ville reist til lege med dette og fått ordentlig behandlig med noe annet enn bare aloe vera...

Gooood bedring klem!!!

ORIGINAL: nurkis og Sander

Menne du, dersom det er stygge brannskader, hjelper det da bare med aloe vera?? Bør det ikke behandles videre med antibiotika og noe annet enn aloe?? Eller har du vært hos legen??

JEG ville reist til lege med dette og fått ordentlig behandlig med noe annet enn bare aloe vera...

Gooood bedring klem!!!

enig, der får du sannsynligvis en brannsalve som hjelper masse.

auauauauauuuu!!! ja takk jeg vet hvordan du har det! brant meg i går men kjørte hele arma under iskaldt vann og holdet den der selv om det er svinondt! Så tok jeg å knipsa aloveraplanten min og smurte på. Gikk over etter et par timer. Har du alovera plante så knips et blad og kni safta ut.

ORIGINAL: toffen

[:(] Huff da. Masse god bedring!!! Håper det ikke gjør vondt så lenge

Tusen takk jenter, jo nå skal dere høre vi gjorde alt etter boka for vi ringte legevakta, og fikk beskjed om hva vi skulle gjøre, er 2 gradsforbrenning! jeg måtte smøre det med alovera og bandasjere det og så skal jeg kjøpe i morgen antibiotika krem på apoteket fikk jeg beskjed om!

Uff da. Det er jo så utrolig vondt å brenne seg.

Masse god bedring[:D]

Det er bra[:D] 

For tror ikke aloe vera og bandasje hjelper bare, så viktig å få kjøpt den kremen. Tror den heter Flamazine eller noe[:)]

Huff[&:][&:][&:] God bedring!!!!!!!!!!!

huff daaaaaaaa [:'(]
må være forsiktig!!!!!!!!!

God bedring til deg[:)][:)]
*klem*

å jeg som skal på Madcom konsert i dag å ha fest her i morgen[:(]

Back
Topp