Har shoppa masse mye klær idag

Mamma til Lone

Andre møte med forumet
Å herregud det var deilig[:)]
Å handle høstklær er det artigste av alle årstidene synes jeg[:)]
Etter fødselen har jeg nermest gått amokk i butikkene[&:] men synes jo selv at jeg fortjener det etter 9mnd (nesten) uten shopping.
Ble jo litt gravidklær, men brukte langt ifra like mye penger på klær som jeg gjør til vanlig.
Flere som bruker litt vel mye penger i klesbutikkene?

he he[:D] Ja, har lagt igjen litt penger her og der ja[:D]
Mye jordnære farger som er kommet inn av farger på klær nå.
Elsker fargene som har vært i sommer nå, turkis, limegrønt m.m.

Men synes det er så gøy å handle interiørting til huset også jeg!!!
Går amok på ikea, bohus og handler masse! Får heller bytte på litt
lysestaker og diverse, så går man ikke så fort lei...

Samboeren min sier jeg tar hel a, men er nok enig i utsagnet at
shopping er en hobby!!![;)]

Ja, det går vel noen penger på interiør siden også, men nå som jeg endelig har blitt "tynn" igjen er det godt å få fylt opp kleskapet igjen[:D]

Foresten et kjempefint forum dette, jeg har bare vært inne på barn i megen og nå etter fødselen din baby, men der er så mye krangling å frekke komentarer at jeg fant ut at jeg ville finne noe annet å dette var jo kjempebra[:)]

Ja, det er det flere som har sagt! Jeg har aldri meldt meg inn på forumet der,
men har vært innom og lest litt, og det er litt krangling, og frekke
kommentarer der ja...

Nå har jeg ikke vært inne forumet her i mere enn et par månender, men har aldri
opplevd noe annet enn positivt[:D] Det er så mange hyggelige mennesker,og ingenting av
det man lurer på er for dumt...

Skjønner at du har lyst på shopping igjen etter fødselen og det hele!!! Ser litt frem
til å kjøpe mammaklær jeg da[8D]Så håper det ikke blir lenge til...

Klem

ja det er gøy å handle klær......(heldigris[:D])men jeg får så dårlig samvittighet når jeg vet at vi egentlig ikke har råd til å tilfredsstille mine shopping behov...hehe
tar litt av av og til.....å i sommer har det vert så mange friske farger.som du sier sollise.[:D]har nesten kun kjøpt lime grønn å turkise klær i sommer jeg....[;)]

men eelsker å shoppe til huset også.....ikea er en genial ide må jeg si.[:D]
å vist det blir spørsmål i heimen ang nye ting er det lettere å ro vekk ting til huset...hehe

klær har jeg vist nokk av....[:'(]går det an?gutter altså...sjønner jo ingenting[:D]
men det syns jeg vi bør unne oss engang i blant...gleden er som regel større for oss med nye klær en det er for mannfolka![;)]

JA, helt sant, stardust!!!
Har litt dårlig samvittighet innimellom jeg å for at jeg handler
litt mer enn jeg trenger..., så klesskapa her i huset er jo så fine.
Ha stabla hyllene fulle med turkise og limegrønne farger på topper, skjørt
bukser med mere jeg å[8D]Nydelige farger!!!

Du har forresten såkult profilbilde,stardust[:D]

Jeg har gått helt bananas i sommer, handla i hytt og pine! Da vi fikk igjen skattepenger på forsommeren ble vi enige om å bruke dem som egenkapitlal når vi skal kjøpe ny bil, så lånet ikke blir så høyt. Mens vi har kikka på biler, har jeg brukt litt og litt av skattepengene å handle klær for! Gjett om mannen min ble lang i maska i går da vi skulle sjekke hvor mye som var igjen! Fikk litt dårlig samvittighet, så for å føle meg bedre reiste jeg på HM og handla klær for en tusenlapp! [:D] De klærne har jeg lagt innerst i klesskapet, så han ikke ser at jeg har brukt enda mer penger!

He he...tror mange klær havner innierst i klesskapet...[:D]

Tror nok de er ganske normalt ja.. [8D]

[:D] Min mann sier også alltid det... Du kjøper nye klær og legger dem i skapet-litt etter litt tar du frem noe, og sier at "nei..., det har jeg hatt en stund" Ti hi. Ikke lett å lure dem, men men Han bruker en haug med penger på bil anlegg og ting til båten. Vi har regnet ut slik at vi har ca like mye til "fri penger" hver mnd (da har vi betalt alt av lån, sparing ++++ er mye å betale på altså[:'(])
Når alt er betalt så lan vi bruke resten på hva vi måtte ønske.

Jeg liker veldig godt å handle tøy og leker til minsten-har helt dilla [8D]

God å høre at det er flere enn meg som bruker litt vel mye av felleskassa[&:]
Letter liksom litt på min samvittighet[:D]

Men nå har jeg handlet nok på en stund[:(] å jeg som reiser en uke på ferie på mandag[:D]

God tur på ferie[:)]

Ja,på ferie går det alltids litt penger å...[;)]

Takk for det[:)]

Gleder meg somk en liten unge til å vise prinsessa mi fram [:D]

he he så du har hele skapet full av sommeerenns farger sollise.får håpe du ikke blir lei dem med det første da [:D]
å ja...nydelig ticker....god smak vi to...hihi[:D]

mamma til lone,ha en riktig god ferie.[;)]

å god helg foresten....er jo jammen meg fredag igjen..[:D]

ja er han ikke søt sollise?han får meg i godt humør[:D]

Back
Topp