Har sexen forandret seg?

ModeratorVikar

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Har sexen forandret seg etter at du ble gravid? Er dere kanskje bekymret for at dere skal kunne gjøre noen skade? Eller tillater ikke formen din noen form for aktivitet? Eller er du kanskje en av dem som opplever at sexen blir enda bedre?

Det er ikke uvanlig at sex blir litt annerledes når man blir gravid;
her finner dere ti kjappe om sex i svangerskapet, en litt mer utfyllende artikkel om emnet samt artikkelen "Sex - er det trygt?" :)

Formen gjør at lysten nesten er helt fraværende.
Når vi først har sex får jeg nok noe lettere orgasme, i alle fall med bra forspill

For å si det sånn... det gjør ingenting at han ikke er hjemme for tiden :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: for da slipper jeg å si nei :wtf: får håpe det kommer tilbake når han kommer hjem fra afghanistan. Han er kjempeflørtete på telefon og sånt og jeg har liksom helt flatlinja :nailbiting: stakkars mann.

For å si det sånn... det gjør ingenting at han ikke er hjemme for tiden :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: for da slipper jeg å si nei :wtf: får håpe det kommer tilbake når han kommer hjem fra afghanistan. Han er kjempeflørtete på telefon og sånt og jeg har liksom helt flatlinja :nailbiting: stakkars mann.
Føler med deg :hilarious::hilarious:

Er så dårlig, så dårlig med sex :hilarious: men når det først skjer, får jeg så kynnere :bored: såååå... Frister lite :banghead:

Det er lite sex som i penetrering, for vi tør ikke helt selv om vi vet det er trygt. Men man kan jo kose seg på andre måter, når formen tilsier det:happy: Ikke så altfor ofte, med andre ord:hilarious:

Det blir mer armkroken på sofaen enn sex for tiden. Mannen er en smule frustrert (men forståelsesfull). Virker som at jo mindre lyst jeg har, jo mer lyst får han:hilarious:. Er nok uvant å få så mye nei:joyful:.

Last edited:
Stakkar mannen min får ikke mye her for tiden. Skulle ønske jeg var i litt bedre form og ikke så himla trøtt hele tiden, så hadde det nok blitt noe på han.

Vi har allerede et sterkt redusert sexliv pga førstemann som framdeles sover på rommet vårt. Vi hadde sex to ganger i desember og ble gravide på den ene og det var sist gangen vi hadde sex.

I forrige svangerskap var jeg lysten som bare det, mens mannen bare "nah".
Denne gangen har begge fint lite lyst. Vi er gode og kjærlige med hverandre ellers da :)

Nå har jeg bikket 12 uker og sexlysten begynner å komme seg. Sex tre ganger forrige uke er jo omtrent like mange ganger som siden positiv test :hilarious:

Jeg har mer lyst om dagen Passer dårlig med kvalmen som kommer og går hele døgnet

Back
Topp