Har sett og hørt et nydelig lite hjerte slå!!:D

Etliteønskenr3:D

Andre møte med forumet
Har akkurat vært på ul og sett den lille perfekte knerten i magen!:) Fikk både se og høre hjertet, gud for en deilig følelse!

emoticon Hvor mange uker er du på vei? 

Jeg er mellom 6 og 7 uker....ble flyttet litt tilbake sist også, men når jeg kom på ul i uke 18 stemte terminen med min menstermin....så satser på det denne gangen også!:)

Ntååå <3

Gru/gleder meg til UL på torsdagen.

Håper vi ser det samme da :)

det er en fantastisk lyd!!

men hvorfor får dere UL så tidlig? må dere betale?
jeg vil også se skatten min, men vil ikke betale 1000 kr for det! :P
hadde bare vært så delig og fått roa ned litt og tenke at alt går bra!

Så gøøøøy :-D

Jeg hadde egentlig satsa på en legetime i dag, men satser på onsdag isteden..forhåpentligvis får jeg se det samme da:-D

Så kjempe bra :) Gleder meg til å se det samme... :)

For en herlig følelse:)
gleder meg til eg skal på onsdag:)

Best i verden!emoticon

emoticon 

Ja det er helt fantastisk,et under!:D
Denne ul betalte jeg selv. Skal til fastlegen på torsdag, hun har lovet og henvise meg til videre oppfølging til jeg har pasert uke 12 siden jeg har mistet i uke 11+5 tidligere. Jeg har vært så urolig og nervøs for at det ikke skulle være noe der....så de 1080 kr var en liten pris å betale for å få roet nervene litt!:D

Gratulerer så mye! Håper jeg ogåså fr oppleve det på onsdag :-) Da er jeg i uke 8.

emoticon det er en herlig lyd å høre.

Så utrolig deilig! :-) Beste i verden! emoticon

Skal selv i mårra på UL, skal være 6+0 da, så spent om vi får se hjerteslag <3 <3

Så deilig! Har så lyst selv, men skal vente to-tre uker så vi får se litt mer:)

åååh, må være herlig!
skal på UL 25.05, betaler gladelig for det.
står at det er en "innvendig ultralyd i 2D"...... hva menes egentlig med det?
skjønner at UL i 3D ikke kan tas før senere, men stusser på ordet "innvendig".
Gleder meg uansett, men en liten del av meg frykter det verste, må jobbe hardt for å tenke på at alt mest sannsynlig er på stell. Lykke til dere andre som skal på UL denne uken og =)

For en fantastisk følelse:) gleder meg til det er min tur:) januar12nr1: innvendig ul betyr innvendig, at de fører ul dingsen inn for å se. Blir gjort på tidlig ul:)

Back
Topp