Har sett et lite pøbelfrø

Sols

Forelsket i forumet
i magen min i dag:) Var hos legen på UL, og der så vi den lille tassen med et bittelite bankende hjerte! :) Litt lettere til sinns nå. Krysser fingrene for at dette går bra, også har jeg fått ny UL-time 6. april. Til slutt ble dette en bra dag:)
Ha en super ettermiddag og kveld, jenter [:D]

Da må du kose deg med det bildet i hodet lenge[:)] Hurra[:)]

så koselig[:)][:)]kos deg i tiden som kommer.----[:)]

kan jeg spørre om en ting bare..kan de se bankende hjerte såtidlig altså?? når jeg ringte for og bestille UL fikk jeg beskjed måtte vente til jeg var rundt 7-8 uker.... hmm...

så herlig

jeg var da jeg var 5+5 men vi klarte ikke se noe hjerte[&o] hmm, nå ble jeg litt bekymret her[&o] Han sa det ikke var vanlig å se det så tidlig da. jeg skal og tilbake 6 april, og da er jeg 7+6.

På sykehuset der jeg tok prøverør sa de at hjertet normalt sett skal ha begynt å slå rundt 7+3. Det er derfor vi prøverørere ikke får tidlig UL før i midten av uke 7, for å være på den sikre siden.

Jeg var på ca 6 uker, og så hjertet :) Men var ikke mye annet som lignet på en baby enda da  ;-)

Jeg og legen så tassen, men det var mest legen som så det som banket. Der er det, sa hun. Jeg sa ja og ha. [;)] Men hun sa at hun kunne se det.. Ikke vet jeg... Er uansett veldig beroliget og glad! Siste arbeidsdag før påsken nå, så er det over en hel ukes påskeferie[:D] Jippi[:D]

ååååå [:D] så koselig [:)]
Det må være så kjekt å få komme å se at den lille er der og at alt er i orden [:D]
Ønsker deg masse lykke til, blir så glad for alle som får se og bekreftet at spirene er i orden [:)]
Når november kommer skal det bli en hel flokk av sjønne små prinser og prinsesser som vi alle skal være så stolte over [:D]

Back
Topp