Har sendt hunden på tur!

Ønskerbaby

September 2013<3
Med min far, som løper på fjellet hver lørdag og søndag, og han er så begeistret for dyret, at han vil ha hun med seg.. Å i dag skal jeg være så ærlig å si at det var deilig å slippe å gå ut på langtur, for her blåser det og snør noe sinnsykt! Nå skal jeg krype under teppet og se en film tror jeg! Hva gjør dere damer på?:)

Var på lang tur i går, så i dag blir det ligge på sofaen og en liten tur på trening om jeg fortsatt er i form kl 18:) kose kveld etterpå:) 3 netter igjen så kommer kjæresten min hjem:) endelig:) <3

Blåser her og,så vi har onsdag ;) tenkte og gå tur i morgen ,og for og teste bekkenet hva det tåler .

Øøøøøh..vi har definitivt ikke onsdag på en søndag :p men INNEDAG ;)

her er det iskaldt ute! har tatt med dyna til sofaen og ser kon tiki :-) blir herlig med skikkelig slapp av dag.

her er det iskaldt ute! har tatt med dyna til sofaen og ser kon tiki :-) blir herlig med skikkelig slapp av dag.

Her har det snødd jevnt og trutt så holder oss inne. Men har hatt besøk av en liten frøken som sleit ut bikkja med masse trening så har ikke så dårlig samvittighet for at han bare får minimumsturene sine!

Her har det snødd jevnt og trutt så holder oss inne. Men har hatt besøk av en liten frøken som sleit ut bikkja med masse trening så har ikke så dårlig samvittighet for at han bare får minimumsturene sine!
Sånn er det her også noen dager.. Da får hun masse hjernetrim.. Hun blir godt sliten av det også, så da holder det med noen tisseturer..:)

Back
Topp