har sånn flashback :P

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
Fra mine tidligere svangerskap :P både med nr 1 og nr 2 fikk jeg maserier fra uke 37 mens denne gangen begynte de i uke 35+6 :/ og de to tidligere svangerskapene gikk jeg sånn i 3 og 2 uker før noe skjedde :P så er meget spent på denne gangen :P har vært på føden 1 gang allerede :P så jeg lurer på hvor mange falske alarmer jeg skal ha denne gangen :) slitsomt men når det da starter går det fort :)

Spennende! Men alikevel kjedelig med fals alarm. Her i gården virker kroppen dau som ei sild og merker ikke at jeg nærmer meg slutten..

Spennende! Men alikevel kjedelig med fals alarm. Her i gården virker kroppen dau som ei sild og merker ikke at jeg nærmer meg slutten..

Kryssemynte skrev:

"dau som ei sild" - likner litt på hvordan det er her og. Masse modningstegn og maserier for noen uker siden og nå.. NULL! 

*venterNr3** - kan jo være 2-3uker denne gang og siden det var det sist? Da blir det vel baby en uke eller to før tiden denne gang? :)

Kryssemynte skrev:

"dau som ei sild" - likner litt på hvordan det er her og. Masse modningstegn og maserier for noen uker siden og nå.. NULL! 

*venterNr3** - kan jo være 2-3uker denne gang og siden det var det sist? Da blir det vel baby en uke eller to før tiden denne gang? :)

Er veldig forberedt på å gå sånn fram til termin:P

Back
Topp