har sånn angst i dag..

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
når jeg skulle legge meg på mandagskvelden så ble jeg litt rar på høyre side av ansiktet og nedover halsen, hørselen ble også litt pipete på det øret. var hos legen i går og hu begynte å prikke meg i ansiktet og se om jeg kunne gjøre masse grimaser og klemme til hendene hennes. og når vi var ferdig så sa hu at hu trodde ikke at det var noe farlig noe eller at det kunne ha vært slag... faen nå har bare tanken på slag gått å kvernet oppi hode mitt og jeg er pissa redd.[:(][:(][:(] går å kjenner etter på alt... huff... måtte bare dele det med noen...[:(][:(][:(]
 
Huff! [:(]

Stor klem til deg!
 
for å trøste deg med en ting, så har jo pappa'n min hatt hjerneslag, og som han sier det så fint selv, er at man kan ikke merke når man har hjerneslag, for hjernen selv registrerer ikke at det skjer noe feil med hjernen, så du har ikke hatt det!! Og det er stort sett bare menn som det rammes av(utrolig nok)..så du er ikke spesielt utsatt for å få det heller..

Så tenker du kan ta det helt med ro jeg:) Pipinger i øret, litt prikkinger her og der har jeg hatt flere ganger sel(vet jo ikke om det er sånn som du har hatt det da), men det har nå i hvert fall ikke vært noen verdens ting:)

Så sender mange klemmer til deg jeg, og det går nok veldig bra skal du se:)
 
ORIGINAL: sommerfugler85

for å trøste deg med en ting, så har jo pappa'n min hatt hjerneslag, og som han sier det så fint selv, er at man kan ikke merke når man har hjerneslag, for hjernen selv registrerer ikke at det skjer noe feil med hjernen, så du har ikke hatt det!! Og det er stort sett bare menn som det rammes av(utrolig nok)..så du er ikke spesielt utsatt for å få det heller..

Så tenker du kan ta det helt med ro jeg:) Pipinger i øret, litt prikkinger her og der har jeg hatt flere ganger sel(vet jo ikke om det er sånn som du har hatt det da), men det har nå i hvert fall ikke vært noen verdens ting:)

Så sender mange klemmer til deg jeg, og det går nok veldig bra skal du se:)
tusen takk for klem og gode ord. =) 
 
ikke no problem det vettu:) Har mange klemmer på lager!!
 
Back
Topp