har så voooooooooooooondt

en_til_på_vei?

Elsker forumet
noen av dere som veit jenter... har spurt inn på fs forumet...

fikk akkurat noe rosa/mørkt blodt på papiret nå for litt siden.... med rosa utflod.. som dere veit....[:(]

men det som er problemet er jo det at jeg har sååååååååååå vondt i begge eggstokkene mine gjør så vondt at jeg vil egentlig ikke sitte, stå eller gjøre NOE som helst nå [:(][:(]

kjennes ut som det er noen som sitter på dem eller skjærer en kniv i dem [&:]

noen som veit hva det kan være-?? eller har hatt dette får.???

plis hjelp

uff[:(][:(] Det hørtes akkurat ut som når jeg mistet sist. Det gjorde så vondt i eggstokkene og hele suliamitten at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...

Har du prøvd å ta smertestillende og kanskje ha en varmeflaske der det gjør vondt?

Hvis ikke hadde jeg ringt til legevakt/fastlege eller sykehuset rett og slett og fortalt hvordan du har det!!

Jeg synes oppriktig virkelig synd på deg[:(][:(][:(]

Sender masse klemmer

Har desverre ingen erfaring med dette, og vet rett og slett ikke. Men jeg er enig med Malla_85 - ring legen eller legevakta og få time der, eller hør med dem hva de sier!

Men jeg KAN sende mange klemmer til deg, og det skal jeg gjøre...

tusen takk jenter.. har putta i meg to piller nå... men har fremdeles veldig vondt nedover låra som strååler noe h***** mye og vondt i eggstokkene som bare det[:(][:(]

tar gynokolog timen til tirsdag og ser om noe er galt med meg tror jeg[:(] men dem kan vel ikke se det om jeg har mistet så lenge etterpå kansje??[8|] og noe inni hampen ved halebeinet[&:]

har jo sett på disse to testene jeg virkelig så strek uten og måtte leite... men dem synes ikke slik at jeg kan ta bilde av dem.. men om disse testene stemmer.. så kan det jo hende jeg mister igjen.. for dette minner meg litt om disse gangene jeg har mistet faktisk[:(]

uff.. håpe på noen lysere dager snart.. men tusen takk jenter.. [X(]

kooos dere masse[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Uff vennen [:(]

Klem til deg!!!

Back
Topp