Har så vondt...

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Jeg har vært i Tromsø idag hos tannkirurg. Skikkelig tannlegeskrekk, og dær satt jeg på 25 å bælja i stolen...

De skjærte, trakk og sydde. 3 tenner. Omg det gjør vondt nå,og siden jeg ammer fikk jeg bare paracet. Men tatt to pinex stikkpiller for klarer jo ik gape el svelge. Munnen er full av tykkt blod som jeg graver ut på en håndduk..

Har paralgin forte stikkpiller liggende, kan jeg ta en slik når mini har lagt seg, og gi han flaske den ene gangen i natt han skal ha pupp? Må jo gå ut av kroppen løpet av 12 t?

Og det kosta fan meg 6740 kr...satan..

[:o][:o][:o]

Det gjorde nok vondt i lommeboka også??

Huff, føler med deg.. har dødsens tannlege skrekk sjøl[&o]

Stakkars lille deg! Føler virkelig med deg, gråt og i tannlegestolen helt til jeg nærma meg 30...
Men har fått en fantastisk tannlege nå, så det er kanskje håp for deg og tter hvert.
Men ta paralgin forte og gi lille flaske, og god bedring!

huffda!

Jeg hadde tatt den pilla og helt klart gitt flaske, ja!!

jeg har også sinnsykt tannlegeskrekk, holdt meg borte fra tannlegen fra jeg var 18 til 27... Ta knuste jeg ei fortann og brakk den andre stygt, så da måtte jeg... kosta skjorta å få fiksa sånn nogenlunde.

tannlegene jeg hører til nå har skrevet om skrekken min i journalen, og når de kaller meg inn til time står det at hvis jeg ringer og avbestiller skal jeg ikke få muligheten til å ringe opp igjen selv. Time skal bestemmes eller kalles inn til.. For ellers "glemmer" jeg å ringe.

[&:]BLÆH!!!!
Hate tannlegen æ å!!
Så om det e nå trøst, så grin æ så øran bli vannskada i tannlegestolen!!![:'(][:'(]

Men siste 3 gangan har det gått litt bedre, rotfylling [:-] men ho tannlegen va fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GOd bedring!!!
TrøsteKlem

Takk snuppe, godt å høre at det ikke e bare æ som blir en "trassig treåring" i tannlegestolen......

Nu har æ endelig kommet mæ ut av senga etter å ha logge dær siden tre... blør enda som en foss, men smertan e ett hakk bedre.... å sambo sitt å drikk pepsi max og æ klare ikke å åpne munn engang.. Når æ sov ista drømte æ at æ drakk MASSE kaldt vann......

Fin slanke-kur dettan gitt[8|]

Uff da hørtes ikke bra ut! Griner hver gang jeg også[:'(]

Men har du ikke rett på å få en del av det dekket av nav når tennene må skjæres ut?? Er rimelig sikker på det altså[8|][:)]

åååååå
uææææææ blodklumper i munnen æææææææsj!!!!!
håper det gir seg snart!!!!

Back
Topp