**Moonlight**
Forumet er livet
mellom skulderbladene,mest på høyre sida.Er så armen nesten dovner bort[&:]Har ei skikkelig muskel-knute der kjennes det ut som.Stivt[&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma sitt gull
Åh, jeg vet akkurat hvordan du har det....jeg har en nakkeskade som gjør at jeg belaster feil og veldig ofte får muskelknuter i området, skuldrene, skulderbladene, nakken osv.
Det eneste som funker på meg er en varm dusj, en god runde med massasje........(og ja det gjør noe så inni he..... vondt, nesten sånn at jeg spyr [&:][:'(]) og så smøre på ibuxgel, ta en ibux og to panodil zapp og så legge meg og sove. Da blir det som regel ganske ok dagen etterpå.
Vet du hva du har gjort for at du har fått det....løftet for tungt, ligget skjevt eller noe?
Håper det går raskt over iallefall......god bedring [:)]
ORIGINAL: DiRBe
Vet ikke om det er noen som driver med det der du bor, men hvis du har lyst å prøve noe alternativt så anbefaler jeg polaritetsterapi. Det er supert mot sånt![:)]
ORIGINAL: HeDa
Vet ikke om det er noen som driver med det der du bor, men hvis du har lyst å prøve noe alternativt så anbefaler jeg polaritetsterapi. Det er supert mot sånt![:)]
aldri hørt om heller jeg,så tviler på det er her...Men synes naprapat hjelper,på det meste,men har bare ikke råd til å gå så ofte,er jo 400 kr pr gang[&o]Vet ikke om man kan få det billigere om man får henvisning dit jeg??
ORIGINAL: Snekka
ORIGINAL: HeDa
aldri hørt om heller jeg,så tviler på det er her...Men synes naprapat hjelper,på det meste,men har bare ikke råd til å gå så ofte,er jo 400 kr pr gang[&o]Vet ikke om man kan få det billigere om man får henvisning dit jeg??
Ja, da betaler du kun egenandel.