har så vondt

**Moonlight**

Forumet er livet
mellom skulderbladene,mest på høyre sida.Er så armen nesten dovner bort[&:]Har ei skikkelig muskel-knute der kjennes det ut som.Stivt[&:]

Å nei! Au!! Stakkar! *blåsepå*
Du må få mannen til å kna[;)] Håper det går fort over[:D]

Det hørtes ikke godt ut! [:(]

ORIGINAL: Mamma sitt gull

Åh, jeg vet akkurat hvordan du har det....jeg har en nakkeskade som gjør at jeg belaster feil og veldig ofte får muskelknuter i området, skuldrene, skulderbladene, nakken osv.
Det eneste som funker på meg er en varm dusj, en god runde med massasje........(og ja det gjør noe så inni he..... vondt, nesten sånn at jeg spyr [&:][:'(])  og så smøre på ibuxgel, ta en ibux og to panodil zapp og så legge meg og sove. Da blir det som regel ganske ok dagen etterpå.

Vet du hva du har gjort for at du har fått det....løftet for tungt, ligget skjevt eller noe?
Håper det går raskt over iallefall......god bedring [:)]

nei,vet egentlig ikke...eller jo...Jeg har en "kul"midt mellom skulderbladene.vet ikke hva jeg skal kalle den jeg.Men naprapatene påpekte den når jeg var der sist,at han ikke klarte å løsne den skikkelig.Og jeg har alltid slitt litt med partiet rundt der.Får fort vondt i nakke/skuldre.Klarer liksom aldri å slappe av helt oppi der,så spenner meg mye.
Gubben knar og maserer så godt han kan,men blir jo litt lei innimellom[;)]Men i går kveld var han ikke hjemme heller....
Eneste jeg føler hjelper meg er naprapat,men er jo så dyrt da[:(]

Høres ikke godt ut.. Håper du finner ut av det.
Kan styrketrening kombinert med behandling hjelpe? På lang sikt?

Huff, høres ikke godt ut. Sliter med litt ryggplager iblant (og akkurat nå sliter jeg litt med å gå), så jeg vet hvor fryktelig vondt og ubehagelig sånt kan være. Du kan ikke gå til legen og få henvisning til en fysioterapeut eller noe, som i tillegg til å kna opp djevelskapet også kan vise deg forebyggende øvelser du kan gjøre hjemme?

Lykke til hvertfall.

Vet ikke om det er noen som driver med det der du bor, men hvis du har lyst å prøve noe alternativt så anbefaler jeg polaritetsterapi. Det er supert mot sånt![:)]

ORIGINAL: DiRBe

Vet ikke om det er noen som driver med det der du bor, men hvis du har lyst å prøve noe alternativt så anbefaler jeg polaritetsterapi. Det er supert mot sånt![:)]

aldri hørt om heller jeg,så tviler på det er her...Men synes naprapat hjelper,på det meste,men har bare ikke råd til å gå så ofte,er jo 400 kr pr gang[&o]Vet ikke om man kan få det billigere om man får henvisning dit jeg??

ORIGINAL: HeDa

aldri hørt om heller jeg,så tviler på det er her...Men synes naprapat hjelper,på det meste,men har bare ikke råd til å gå så ofte,er jo 400 kr pr gang[&o]Vet ikke om man kan få det billigere om man får henvisning dit jeg??

Ja, da betaler du kun egenandel.

ORIGINAL: Snekka

ORIGINAL: HeDa

Ja, da betaler du kun egenandel.

gjør man??og den er på??
Trodde ikke man fikk henvisning dit egentlig jeg.Men da skal jeg til legen til uka[:D][:D]

Back
Topp