Har så nerver. Blør, snart UL

M

Mamma_Lillemor

Guest
Huff, begynte å blø for 2 dager siden. Ikke mye, men er noe på papiret nesten hver gang jeg tørker meg etter toalettbesøk.

Mannen hadde omgangssyke igår, og jeg har idag småvondt i korsryggen, vondt i magen, diarè og blør jo enda da. Vet ikke hva som er hva - om jeg er smittet eller om det er pågående SA eller hva søren som skjer.

Fikk endelig fatt i noen som hadde tid, så kl 1430 idag ble jeg skviiiset inn der jeg har vært på privat ul før.
Må kjøre 1 time for å komme meg dit, i denne crappy tilstanden med vondt i hele kroppen. Men det får bare stå til.
Huff. Gru-gleder meg. Gleder emg til forhåpentligvis å få ro i sjelen enten det er SA eller om alt er greit.. Og gruer meg til kjøreturen og evt dårlige nyheter.

Drittdag!
 
Uff, så leit du er så dårlig. Håper alt er bra på UL, sender deg mange gode tanker og klem til turen! ❤️
 
Krysser fingrene for deg!
 
Krysser alt jeg har for positive nyheter :)
 
Masse lykke til! :) krysser fingrene for deg! gjerne oppdater oss etterpå :) klem! :Heartbigred
 
Sitter på venterommet nå. Med nerver i høyspenn. Skal selvsagt oppdatere ❤
 
Masse lykke til❤️
 
Oppdatering. Lille spires hjerte sluttet å slå 8+6. Henvist til sykehuset for å få spiren ut. :(
 
Back
Topp