Har så mye smerter...

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det startet plutselig i dag morges, trodde først jeg hadde sovet vondt med beinet, men utover dagen har det blitt verre. Er i venstre fot, kjennes og komme fra bak lår/kneet, og stråler ned til leggen/tærne og opp til låret. Er verkende, dunkende og er der konstant.
Hunden går også og slikker meg bak på låret i kveld, kun på den ene siden der smertene ligger...

Hva bør jeg gjøre? Praksisperioden begynner imorgen, og jeg hadde gledet meg, men det verker helt sykt mye, måtte halte meg til sengen i kveld ... auuu!

Kan ikke hunder merke betennelser i kroppen? Mener jeg har hørt om det. Og at de prøver å «rense» det.
Legetime i morgen, kanskje?

Umiddelbare tanker er nerve i klem eller blodpropp. Tenker det er best å få det sjekket.

Er du forresten noe hoven bak kneet/rett under? Det er en pose bak der som kan bli betent, og det er veldig vondt.

Kan ikke hunder merke betennelser i kroppen? Mener jeg har hørt om det. Og at de prøver å «rense» det.
Legetime i morgen, kanskje?
Vet nok at det er lurt, men æsj. .passer så dårlig da det er første dagen, for et inntrykk det vil gi...:oops: kan kanskje være betennelse ja

Det startet plutselig i dag morges, trodde først jeg hadde sovet vondt med beinet, men utover dagen har det blitt verre. Er i venstre fot, kjennes og komme fra bak lår/kneet, og stråler ned til leggen/tærne og opp til låret. Er verkende, dunkende og er der konstant.
Hunden går også og slikker meg bak på låret i kveld, kun på den ene siden der smertene ligger...

Hva bør jeg gjøre? Praksisperioden begynner imorgen, og jeg hadde gledet meg, men det verker helt sykt mye, måtte halte meg til sengen i kveld ... auuu!

Du er vel ikke hoven? Såfall bør du nok ringe legevakt med tanke på blodpropp. Altså at du er hoven behøver ikke bety at det er blodpropp, men det kan være et tegn på det. Og det er jo større sjangs for å få det i en graviditet, selv om sjangsen fortsatt er veldig liten for å få det.

Vet nok at det er lurt, men æsj. .passer så dårlig da det er første dagen, for et inntrykk det vil gi...:oops: kan kanskje være betennelse ja
Skjønner det passer dårlig, men vi er jo og utsatte i forhold til blodpropp... Og hunden din sier ifra om at noe ikke er ok. Ha lav terskel for å sjekke det ut.

Vet ikke om det er hovent, er bare jævlig vondt enten jeg holder det i ro eller går...til og med nå i liggende stilling kjenner jeg det dunker og verker

Vet ikke om det er hovent, er bare jævlig vondt enten jeg holder det i ro eller går...til og med nå i liggende stilling kjenner jeg det dunker og verker
Hmm... Synes du burde sjekke det ut. Kjenner at jeg blir bekymret for deg.

Hmm... Synes du burde sjekke det ut. Kjenner at jeg blir bekymret for deg.
Uff, er redd jeg innbiller meg det, og jeg har ingen og passe ungene da det blir mannen min som må kjøre meg, men skal jeg være ærlig er jeg selv bekymret. Men det blir nok lege senest imorgen om ikke i kveld. Skal ut på badet og se om jeg ser tegn til hovenhet

Da synest jeg du burde ta en tlf til legevakten nå, også får dem vurdere om de vil nett ha deg inn å sjekke deg. Det hadde jeg gjort ihvertfall. Lykke til og oppdater oss gjerne! :Heartred

Uff, er redd jeg innbiller meg det, og jeg har ingen og passe ungene da det blir mannen min som må kjøre meg, men skal jeg være ærlig er jeg selv bekymret. Men det blir nok lege senest imorgen om ikke i kveld. Skal ut på badet og se om jeg ser tegn til hovenhet
Ja, gå og se. Og siden du er bekymret selv og, så er det absolutt lurt å dra til lege. Egentlig i dag, tenker jeg :nailbiting:

Da bør du sjekke det ut, virkelig. Ta en telefon til legevakta, en telefon for mye er bedre enn en for lite :)

Jeg fikk mannen til å måle meg rundt leggen, og jeg er ikke hoven etter hans målinger. Jeg henter til imorgen, kanskje det roer seg over natten. Takk for tips og råd, holder dere oppdaterte skulle det skje noe mer...nå vil jeg bare sove da jeg er på nippet til å hylgråte :sad010

Hvordan går det?

Back
Topp