Har så lyst til å fortelle...

Hæppi-skvett

Glad i forumet
småtrollene mine at jeg har baby i magen, men jeg kan ikke... For da er det tidsspørsmål før alle vet det.. Dumme jobben min som gjør at jeg ikke kan si noe enda. Og så er det jo dumt at alle vet det før familien også da, for de vet heller ikke noe.

(i mårest så spurte jeg de om de ville ha en lillesøster eller -bror, og da klarte de faktisk å begynne å krangle om hva de ønsket seg. Hehe. Og minstemor ville ikke være storesøster, men mellomsøster, så det så!)

du er jo ganske langt da... hva som gjør at du ikkje kan si det?
Eg sa det til mine to i går, eg er 13 uker idag. De ble sååå glade og har sunget til magen i hele dag :)

Her har vi sagt til 2-åringen lenge at jeg har baby i magen og han sier det her hjemme og koser på magen men har ikke sagt noe noe annet sted.. han skjønner det vel helt ikke heller..

Vi sa det til familien da vi var 11 fulle uker. Og sjefen vet det men ikke resten av jobben.
Noen få gode venninner vet det også. Ellers vil jeg prøve å holde meg nå til uke 14 eller 15 og så røper vi det for allmennheten :)

Mari Mamma skrev:
du er jo ganske langt da... hva som gjør at du ikkje kan si det?
Eg sa det til mine to i går, eg er 13 uker idag. De ble sååå glade og har sunget til magen i hele dag :)

Er pga av jobb at jeg ikke kan si noe enda... Og for at jeg ikke føler meg klar til å offentliggjøre det..

hehehe!! jg vil og fortelle, men da får jo alle vite:P
vi skal si det om en uke da, for da skal han fortelle besteforendrene :)

TulleHøna skrev:
hehehe!! jg vil og fortelle, men da får jo alle vite:P
vi skal si det om en uke da, for da skal han fortelle besteforendrene :)

Å så deilig å kunne komme ut av skapet da!

Vi kommer til å vente hvertfall 3 uker til, kanskje 4. Har mest lyst til å vente til etter ordinær ul, eller til jeg har kjent liv, så er vi helt sikre... Og om tre uker så er ting litt mer spikra ang jobben også.
 Denne gang har jeg faktisk litt lyst til at folk utenom familien (som vi sjelden treffer) skal få spekulere litt, og gjerne komme med "Hæh!?! er du gravid??" :)

Back
Topp