Har så lyst på ny vogn!

Mamma2013

Gift med forumet
Blæ, jeg har så lyst på ny vogn!
Vi har emmaljunga edge duo fra 2009, jeg er et emmaljunga menneske og elsker de vognene! Men det har skjedd noe med vår for når jeg triller så går den til venstre av seg selv, vet ikke hvordan det har skjedd, men er veldig irriterendes!
Så jeg har så lyst på ny vogn!
Hvilken vogn har dere, og er dere fornøyd? :)

Vi har emmaljuna Edge duo 2013 modell, elsker den!!

eller lite luft/punktert dekk?

Vi har Mountain Buggy Urbain Jungle :) Veldi fornøyd med den, enkel å trille, svinge, god bag og fin sportsdel :)

Skjevt hjul kan være, det må jeg sjekke ut :) Lite luft er det ikke :)

Okei, tar den mye plass krysse? Edge duo er jo en stor vogn og tar hele bagasjerommet på bilen.. Er så vidt bagen går inni sammen med understellet, men ser jo ikke noe ut bakruta når vogna er med :p Også er den jo litt tung, så ønsker jo også en litt lettere vogn :)

Skjevt hjul kan være, det må jeg sjekke ut :) Lite luft er det ikke :)

Okei, tar den mye plass krysse? Edge duo er jo en stor vogn og tar hele bagasjerommet på bilen.. Er så vidt bagen går inni sammen med understellet, men ser jo ikke noe ut bakruta når vogna er med :p Også er den jo litt tung, så ønsker jo også en litt lettere vogn :)
kommer an på hvilken bil dere har. I vår Rav4 kunne vi bare klapse sammen op putte inni og fremdeles ha god plass til andre ting. I Yarisen må vi ta av baggen. Min svigersøster får den inni deres BMW (ikke stasjonsvogn) når den er sammenslått. Meget enkel og ganske lett :)

kommer an på hvilken bil dere har. I vår Rav4 kunne vi bare klapse sammen op putte inni og fremdeles ha god plass til andre ting. I Yarisen må vi ta av baggen. Min svigersøster får den inni deres BMW (ikke stasjonsvogn) når den er sammenslått. Meget enkel og ganske lett :)

Okei, vi har bmw 3serie stasjongsvogn :) Kanskje jeg skal ta meg en tur på forretning og prøve den ut :)

Okei, vi har bmw 3serie stasjongsvogn :) Kanskje jeg skal ta meg en tur på forretning og prøve den ut :)
Da går det nok fint, men prøv ut før du kjøper hvertfall :)

Jeg bruker stort sett Babyjogger City Elite-vogna. Love it! God å trille, tar liten plass i bilen, og så kan man sette bilsetet på den. :)

Vi har Simo 2012 kombi og er veldig fornøyd med den:-) er noe jeg savner så kan hende jeg vurderer en annen neste gang.

Vi har emmaljunga. Veldig fornøyd. Hadde simo sist (gammel modell) og den likte jeg ikke.

Men den er enorm, ja. Veldig glad for at vi har ekstra understell på hytta så vi bare trenger å ta med bagen, ellers hadde vi jo ikke fått med stort mer. Trenger jo litt bagasje når fire stykker skal på ferie i tre uker:-P

Vi har emmaljunga. Veldig fornøyd. Hadde simo sist (gammel modell) og den likte jeg ikke.

Men den er enorm, ja. Veldig glad for at vi har ekstra understell på hytta så vi bare trenger å ta med bagen, ellers hadde vi jo ikke fått med stort mer. Trenger jo litt bagasje når fire stykker skal på ferie i tre uker:-P

Ja, elsker utseende på vogna også er den jo utrolig god å trille! :) Men som du sier, når vi skal på ferie er det jo nesten ikke plass til bagasje om vogna er med :p Litt av grunnet til at jeg har lyst på ny vogn er fordi jeg har ikke bestemt vogna selv, den er etter storebror.. Samboern kjøpte den før han kom, og ettersom han sluttet å sove på dagen i september og ikke lenger trengte vogn i bhg så tok vi den.. Eneste nye som vi har kjøpt til snuppa er babygym og litt klær, alt annet er arvet, så føler meg litt snytt for forberedelsene til snuppa kom, men på en annen måte har vi jo spart masse penger :) Men har veldig lyst på ny vogn, så må nok å prøve noen :)

Vi har bugaboo cameleon 3 og er fornøyd med den. Liten og lett byvogn, men vi har også hatt den med på hytten på fjellet,og den er god å trille der med terrenghjulene. Enkel og legge sammen. Kan brukes med bilstol. :)

Back
Topp