Har så lyst på McDonaldsmat

Trollkjerring

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Men så har jeg glutenallergi, og nå som jeg er gravid passer jeg ekstra på. Tror jeg er i ferd med å bli tullete noen ganger. Rart hva man skal få lyst på. McDonaldsmat har alltid vært en stor No No for meg.

Les noen gode burger oppskrifter på nett som du kan lage selv, så frister ikke McD lenger :-)

Har du prøvd å stuffe med chili, ost og bacon, utrolig godt nam nam

McDonalds er heller ikke noe jeg tenker på til vanlig. Tror faktisk det var nærmere to år siden sist jeg var på McD eller Burger King før jeg ble gravid nå. Husker jeg spiste en del der i forrige graviditet og. Skjønner ikke hvorfor jeg skal få så lyst på det når jeg er gravid :-0

Jeg får også lyst på det av og til.. Også angrer jeg med en gang jeg er ferdig spist..

Heldigvis finnes ikke McDonalds her jeg bor. :p

Men fastfood generelt byr meg imot nå, som det meste av middagsmat.

Jeg spiste på McDonalds/Burgerking to ganger forrige uke! :O og det gjør jeg svært sjelden ellers!

Spiste faktisk det i dag, er overrasket over hvor ekkel den burgeren egentlig er. McChiken kyllingburger derimot, den er uendelig god!

Var ett par ganger før kvalmen kom.. Kylling burgere og frappe mocca og pommfri <3 mm..
Men etter uke 6-7 har ingen fastfood frista lenger. Heldigvis :) elske kebab . Den er og helt ute :p

Eg har og sååå lyst på junkfood... Eg veit eg må få i meg grønnsaker, men kjenner eg blir kvalm berre av tanken.. Heldigvis er det andre i huset som må ha middagsmat, så det blir dyrt med junkfood i lengden..

Åååhh mc donalds.. eller Burger king... spiser aldri der... men hvis jeg plutselig gjøre det fråtser jeg i chili cheese tops.... Å Lord nå er det rett før gubben må ut til byen

Merkelig nok var det eneste som fristet når jeg var på det kvalmeste mcnuggets med sursøt saus og sjokolademilkshake :D Spiste det kanskje 3-4 ganger i løpet av de 9 første ukene. Nå er det bare milkshaken som frister, men må holde meg unna for å holde vekta (bmi på 34). Åh, herlighet nå fikk jeg veldig lyst på milkshake! :(

Les noen gode burger oppskrifter på nett som du kan lage selv, så frister ikke McD lenger :-)

Har du prøvd å stuffe med chili, ost og bacon, utrolig godt nam nam
Det hender vi lager Burger og friterte poteter hjemme, men det er liksom ikke den samme ekle maten ;) har ikke prøvd å stuffe med noe faktisk. Så langt har vi ikke klart å tenke her ;)

Spiste Burger King i går..
Pleier heller vanligvis ikke å spise det, men hadde veldig lyst! Kvalm som en gris etterpå.....

Sniker fra mai2016 her da jeg ventet gutt nr to var jeg helt vill etter big mac,og det tok to timer en vei å kjøre til mc'donalds :P sånn i ettertid så lurer jeg på om det var pga sylteagurken??

Back
Topp