Har så lyst på kaffe....

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
... Men når jeg har brygget meg en kopp og tar en slurk så blir jeg så kvalm :( ååå, drittkvalme!

Kjipern :(

Jeg drikker ikke kaffe, men fikk sykt lyst på det en dag, men gikk like fort over som det kom :P

Har jo lest at mange gravide kan få avsmak på det de normalt sett liker, men jeg hadde aldri trodd det skulle gjelde meg og kaffe. Jeg ELSKER kaffe!

Kanskje kroppen prøver å si at den ikke vil ha koffein lengre?
Bah, de har jo puttet koffein i alt jeg liker å drikke til vanlig jo :/

Har jo lest at mange gravide kan få avsmak på det de normalt sett liker, men jeg hadde aldri trodd det skulle gjelde meg og kaffe. Jeg ELSKER kaffe!

samme her!! jeg er en skikkelig kaffe kjærring til vanlig.. men nå klarer jeg ikke tanken... rart

elsker kaffe men fått skikkelig avsmak di siste ukene.. men blei minna på a denne tråden så skal prøve meg på en kopp nå :P

Jeg er akkurat likedan! Hadde det sånn sist oxo! :-P men det gikk over etterhvert, rund når kvalmen ga seg ... Så uke 14 :-) men har skikkelig lyst på en god kopp kaffe, men klarer det ikke! :-/

jeg har aldri vært glad i kaffe, bare hvis det er en god desj med baylies oppi ;)

I de forrige svsk måtte jeg ha kaffe, til vanlig er det nydelig, men nå.. nå smaker den helt annerledes, så det går mye i latte om dagene.. jeg MÅ jo ha kaffe uansett:p..

Nesten ikke drukket kaffe siste 3 uker... Har ikke lyst på lenger. Før var d min 3 kopper om dagen.

Før kunne jeg drikke en hel tvkanne med kaffe, helt alene, og rett som det var drakk jeg gjerne en kopp rett før sengetid. Nå er det ikke sjans i havet... Så kvalm bare jeg kjenner lukta egentlig :( <3 kaffe <3

Back
Topp