Har så lyst på absolutt alt

Lykkelivet

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Hehe.. Er det flere som har lyst på så å si alt? Å helst usunt.. Jeg la meg å måtte stå opp igjen for å ta med et glass sjokomelk på senga liksom, fordi det fikk jeg lyst på :pså har jeg lyst på
Chillicheese og burger i det ene øyeblikket og frukt og yoghurt i det andre. Guriland, dette blir et spennende svangerskap å jeg er bare i uke 7.. :wtf::smiley-angelic006

Hehe.. Er det flere som har lyst på så å si alt? Å helst usunt.. Jeg la meg å måtte stå opp igjen for å ta med et glass sjokomelk på senga liksom, fordi det fikk jeg lyst på :pså har jeg lyst på
Chillicheese og burger i det ene øyeblikket og frukt og yoghurt i det andre. Guriland, dette blir et spennende svangerskap å jeg er bare i uke 7.. :wtf::smiley-angelic006
Relaterbart!
Jeg kommer til å bli feeeeeit :hilarious: (eller feitere da. Har allerede noen kg for mye :hilarious:)

Jeg gleder meg til å kjøre hjem fra ferie i morgen, for da skal jeg både gjennom drive through på McDonald's samt innom Espa :excited001:excited001

Altså cheeseburger! Type mcDonalds! Det har jeg lyst på det! Bare synd jeg ikke kan spise den (allergier) :hilarious:

Mannen fikk en kollega til å kjøpe med sjokomelk til meg, fordi nærbutikken her ikke har hatt det inne på lenge og jeg craver det også :hilarious::Heartred

Jeg har ikke lyst på noe bestemt til en hver tid, men får akutt lyst på ting. Her om dagen var det akutt behov for pannekaker!

Guuud jeg er misunnlig! Jeg har ikke lyst på noe som helst i det hele tatt, blir bare kvalm av å tenke på mat:hungover: Fy søren som jeg gleder meg til å kunne nyte et måltid igjen!

Back
Topp