Har så lyst og fortelle Aaaalle

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
ja føle eg sprekke snart av å holde på denne nyheten:joyful:
Har fortalt mamma siden eg er på besøk her nå, men det er leeeenge til eg ser familie og venner igjen da eg er flytta til andre siden av landet og nå har eg mulighet å si det face to face:p men har bestemt meg for og vente til uke 10( håpe eg klare det)
Var på besøk hos bror min og forloveden hans i går, men der blir det verre og dele nyheten.
De har vel prøvd og få barn i ett par år nå og det er tar veldig på dem...
Føler eg såre dem på en måte...
Men ellers er eg bare hormonell og happy om dagen:smiley-bounce012
Eg ska jo få baby:Heartbigred
En ikke planlagt attpåklatt som garantert vil bli den skjønneste og mest bortskjemte ungen i hele bygda haha

Hehe ja det er litt det også... jeg har virkelig trua denne gangen, men siden min kjære trenger litt tid på og la det fordøye så trenger vi ikke masse oppmerksomhet på dette enda.
Men han har spøkt litt med det sjøl nå og oppføre seg som normalt så håper det går rette veien nå hehe

Sånn følte jeg det sist gang også. Bare trippet på å fortelle alle det.
Denne gangen er jeg helt motsatt å kunne holdt det for meg selv til babyen var ute om mulig [emoji85]

Hehe ja det er litt det også... jeg har virkelig trua denne gangen, men siden min kjære trenger litt tid på og la det fordøye så trenger vi ikke masse oppmerksomhet på dette enda.
Men han har spøkt litt med det sjøl nå og oppføre seg som normalt så håper det går rette veien nå hehe
Så bra at han begynner å spøke litt om det, da går det jo rette veien :)

Eg e verdens dårligste på hemligheter hehe.,. Ikke andre sine, men eg er ikke i stand til og lyge og eier ikke pokerfjes

Tror jeg må fortelle mamma det da hun må ha vesla neste uke når jeg skal på kontroll på sykehuset. Det er jo høstferie på skolen.. mamma kommer sikkert til å lure på hva jeg skal ut på.

Jeg har fortalt en del av de nærmeste allerede! Kunne ikke dy meg. Men litt fordi det er de jeg ville snakket med om dette ikke skulle gå veien også. Er 8+2 i dag. Skulle ønske det ikke var så lenge til uke 12. Men leser jo også at både uke 8 og 10 også er milepæler.

Har fortalt ganske mange det, jeg har mistet tidlig en gang å følte da at jeg savnet å ha noen å snakke med om det så for meg har det vært rett å fortelle det tidlig til familie å veldig nære venner:)

Føler med deg! Dagene snegler seg mot uke 12 - Da har vi planlagt å slippe nyheten til «alle» :)

Hvordan håndterer mannen din dette nå da? Virker som det går fremover? :)

Jeg har også lyst til å fortelle. Skal fortelle min familie om en uke tror jeg, for da er vi samlet, og det gjør planleggingen av et selskap vi skal ha litt enklere. Da er jeg 10 uker på vei. Sjefen må også muligens få vite det snart, avhengig av hvordan formen min utvikler seg. Ellers holder jeg det nok skjult frem til magen begynner å bli avslørende.

Tiden går så himla seint nå ja og med alle tankene i denne perioden er det mer bekymring enn å kunne nyte det. Men som eg har sagt hele veien har eg en underlig ro over meg. Dette kommer til og gå kjempe bra hehe... 7+2 i dag og jeg er begynt og snik titte på baby klær og utstyr.
Nå er jo jeg på besøk hos familien mens gubben passer hundene. Trur det begynner og gå opp for han nå at han skal bli pappa igjen og etter ett par dager alene så ser han også at han trenger husmoren sin hehe...

Har fortalt nærmeste venner og familie. Godt med støttende ord og gode klemmer :) går det ikke veien så får jeg informere min familie og mine nærmeste venninner og han får informere sine.
Men jeg har troa på at det går bra :)

Skjønner deg godt! Jeg er bare 5+5 - men har lyst til å fortelle det til alle jeg også :) Men i og med at det er fjerdemann og jeg snart blir 41 år, så har vi bestemt oss for å vente med å dele nyheten til alle testresultater foreligger... Skal både ta DUO test og NIPT test.Regner med at jeg vet i uke 11-12.

Men jeg har faktisk fortalt det til sjefen. Og det er rett og slett fordi vi er på samme alder, hun har selv tre barn og jeg vet at jeg mest sannsynlighet kommer til å bli veldig dårlig de neste ukene fremover...Hun tok det helt supert og var bare glad på mine vegne!

Kjenner også veldig på den gleden med graviditeten at jeg har lyst til og skriiike det ut over alt, men får vel vente og fortelle til alle ennå men våres nærmeste har fått vite det:Heartbigred

Back
Topp