har så lyst å teste meg!!!

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
hei alle sammen!
Har vært borte en liten stund siden vi har hatt besøk av familien. Har savnet å lese hva som skjer her. Sist helg fikk jeg ikke logget meg på forumsidene og var innom noen andre babysider her på nettet. Ikke for å smiske eller skryte, men jeg syns vi har den beste tonen her. På en av sidene drev de og trakkaserte ei jente for at hun ikke visste når hun hadde eggløsning, eller hvordan hun kunne regne ut det.... Nok om det!

Jeg har lyst å teste meg!! Kan man få utslag på kvelden i det hele tatt? Har kjøpt meg rfsu test....

Klem

Nå ble jeg nysgjerrig[:)]
Testet du deg i går? Hvordan gikk det?

Jeg er veldig utålmodig selv jeg. Skal egentlig ha besøk av tanta på tirsdag, har bestemt meg for å ikke teste før fredag - men det er jo en hel evighet til det....

Karianne

Jeg er også i ventefasen, og greier nesten ikke vente med å teste, har bestilt noen tester og hvis de kommer i dag mååå jeg prøve en!! Å Karianne, jeg ser at vi har barn på samme alder:0) Å kanskje får vi en til på samme alder også! Jeg skal egentlig ha besøk av tanta på tirsdagen eller onsdagen.

Så spennende MsMaya!

Ja kanskje det blir full klaff for oss denne måneden.. Hadde vært artig om vi fikk en til nesten på samme tid[:D]

Lykke til!!!

Karianne

Jeg var innom apoteket på Majorstua for et par dager for å kjøpe en RFSU test. De har sluttet å føre den pga av dens usikkerhet og ustabilitet... [:-]

Det var fint å høre. Jeg testet meg i går men den var negativ. Jeg tenker at det var et dårlig tidspunkt å teste på. Ikke er jeg helt 100 % sikker på når jeg har el heller siden jeg nettopp har fjernet spiralen. Har alltid hatt regelmessig mens siden jeg var 17. 28-27 dager, vet ikke hvor mye det vil forskyve seg nå. Har hatt så rare murringer i magen denne uken, vet ikke om det innbildning eller ikke. Jeg utelukker ingenting før event. tante kommer. det blir ny test om en uke... [:)]

får håpe det.. det er nervepirrende dette her [;)] vi skal teste nesten samtidig vi to. Krysser alt utenom bena for at det skal gå bra

jeg har tatt mine tester jeg hehe. Negative.. Den jeg har laget nå tok jeg bare på 40 dager fordi det blir sikkert iallefall så lenge til tanta kommer... Gidder ikke teste mer.. Har så uregelmessig syklus. Er to uker over IKM nå trodde jeg da

så slitsomt. det tar ennå lenger tid å vente når man ikke vet hvor lenge man skal vente... Jeg tar foreløpig utgangspunkt i den gamle syklusen min, så får vi se... Jeg fikk tanta på besøk dagen etter jeg fjerna spiralen og allerede da var den to dager kortere enn det jeg har pleid å hatt... Det var litt deilig da

Det er noe ordentlig dritt med uregelmessige sykluser[:@].

Jeg har også slitt med det! Men får håpe at det ordner seg for oss om i nærmeste framtid!

Lykke til jenter[:)]

Jeg vet at mamma ble gravid rett etter å ha tatt ut spiral.

Om det er hormonspiral er sjansen for flerlingerfødseler større [:-]

jeg hadde kobberspiral. Jeg vet ikke hva som er vanlig. Legen sa at det bare var å springe hjem og sette igang. Har sett flere her som har blitt gravid første mnd. det hadde vært deilig

Jeg har også akkurat tatt ut kobberspiralen (rundt den tid jeg skulle hatt EL) Sist gang jeg fjerna spiralen ble jeg gravid samme perioden. Med kobberspiral skal EL fungere som vanlig.

For å få plass til 3 lilypier limer jeg inn den ene for hvert innlegg, ganske tungvint! [;)]

Jeg håper sånn for alle dere andre og meg selv att det blir positive tester snart!
Lykke til alle!

det er kjekt å vite. Fikk du mindre mens da? færre dager når du fjerna den?

dumme meg. Du ble jo gravid men en gang... Går litt tregt her noen ganger...[8|]

Hehe, kan ikke tenke på alt vettu.... Er så spent på om det går like kjapt og bli gravid denna gangen, men jeg tror det skal godt gjøres! Jeg fikk testene jeg har bestilt i dag, og når mannen kom fra jobb måtte jeg bare prøve en ( de er jo så billige også), men den var negativ... Er jo 2 dager igjen til testing... Strever med og være tolmodig kan man si... hehe

Ser du skriver at det er større sjanse for flerlinger fødsel etter hormon spiral, Antoine. Vet du hva som er grunn til dette. Jeg tok ut min hormonspiral i september. Da blir det jammen spennende å se hva som skjer!!!

Karianne

Back
Topp