¤Mamma til 2 prinsesser¤
Forelsket i forumet
Skal ha mensen om 6 dager klarer nesten ikke å vente med å teste noen som har testet så tidlig før og fått positiv test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forje svangerskap testet jeg 4 dager før og fikk positivSkal ha mensen om 6 dager klarer nesten ikke å vente med å teste noen som har testet så tidlig før og fått positiv test?
Forje svangerskap testet jeg 4 dager før og fikk positivSkal ha mensen om 6 dager klarer nesten ikke å vente med å teste noen som har testet så tidlig før og fått positiv test?
Skulle hatt mensen i dag , begynte å teste positiv på lørdag !
Eneste negative er at svangerskapet blir så langt!
Haha, vi er heilt like. Eg og begynte å teste positivt lørdag, og eg og skulle hatt mens i dag
Jeg klarte ikke motstå fristelsen og testet i dag, antar jeg er 9 dpo. Ble litt skuffet over negativ test, men gir ikke opp før om noen dager, er 5 dager igjen til tr hvis jeg ikke er gravid. Må innrømme at jeg kjøpte to tester, har spart Clear Blue sin og brukte en billigere test i dag. Fordel med negativ test i dag er mindre skuffelse til uka hvis tr kommer Men dette er pp1 så det er ingen krise om vi må prøve en gang eller to til Det er bare det at forrige gang traff vi blink med en gang! Blir ikke ny test før etter ikm nå.