har så lyst å ta graviditetstest no

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
Skal ha mensen om 6 dager klarer nesten ikke å vente med å teste :love017 noen som har testet så tidlig før og fått positiv test?

Sist fryseforsøk når jeg ble gravid og mistet så testet jeg positivt på rugedag 8 :) altså 6 dager før ikm ;)

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

det står vel på de fleste tester at de kan taes 4 dager før forventet mens. :-) men 6 bør da ikke være umulig. test bare igjen om to-tre dager om den skulle være negativ. :-)

Jeg begynte å skimte en strek 8 dpo. Fikk "Gravid 1-2" på CB digital 10 dpo altså 4 dager før IKM :)

Jeg også har fryktelig lyst til å teste! Tror jeg går for 4dager før forventet mens, klarer ikke vente lenger enn det..så da er det bare 3dager igjen å vente nå;-)

Eg fikk min første svaake strek 5-6 dager før ikm, så ingenting er umulig.. ;) Men mange som ikkje får positiv test før ikm, så ikkje mist håpet viss testen er negativ viss du tester tidlig :)

Skulle hatt mensen i dag , begynte å teste positiv på lørdag !;)

Eneste negative er at svangerskapet blir så langt!:p

Jeg klarte ikke motstå fristelsen og testet i dag, antar jeg er 9 dpo. Ble litt skuffet over negativ test, men gir ikke opp før om noen dager, er 5 dager igjen til tr hvis jeg ikke er gravid. Må innrømme at jeg kjøpte to tester, har spart Clear Blue sin og brukte en billigere test i dag. Fordel med negativ test i dag er mindre skuffelse til uka hvis tr kommer ;) Men dette er pp1 så det er ingen krise om vi må prøve en gang eller to til :) Det er bare det at forrige gang traff vi blink med en gang! Blir ikke ny test før etter ikm nå.

Jeg klarte ikke motstå fristelsen og testet i dag, antar jeg er 9 dpo. Ble litt skuffet over negativ test, men gir ikke opp før om noen dager, er 5 dager igjen til tr hvis jeg ikke er gravid. Må innrømme at jeg kjøpte to tester, har spart Clear Blue sin og brukte en billigere test i dag. Fordel med negativ test i dag er mindre skuffelse til uka hvis tr kommer ;) Men dette er pp1 så det er ingen krise om vi må prøve en gang eller to til :) Det er bare det at forrige gang traff vi blink med en gang! Blir ikke ny test før etter ikm nå.

Kjenner følelsen!
Men lilleputt klaffa det med en gang! Mens sist klaffa det 3 pp (så skuffa) men mista og nå er jeg gravid uten å fått igjen mensen etter sa'n!;)

TR kom 4 dager før eg skulle hatt den..veldig uventet..pleier aldri å komme før tiden..så vi får prøve igjen..ser at eg kan få termin i slutten mai hvis vi klarer det denne gang :) *håper* :love7

Back
Topp