Har så dilla på..

Haha dette er helt hååpløst. Konstant sulten, og lyst på ALT som blir nevnt her :wacky:

Det fikk jeg og lyst på [emoji23]

Eg har kun lyst på chips, spiller ingen rolle hva som er attått. Førsta eg har lyst på når eg vakne og sista eg har lyst på før eg legge meg [emoji14] det er bara så godt! [emoji39]

Fortsatt Big Mac! Er ikke så farlig med pommesen bare jeg får Big Mac !! Og det skal jeg ha i dag :D

eneste maten som frister her er sånn type husmannskost! Kjøttkaker med makaronistuing og hjemmelaget saus er FAVORITT! Kan jeg få oppskrift på gulrotstuing? Aldri smakt! Har sååå lyst på salt flesk med poteter og hvit saus, så det må jeg ha i helgen! og fløyelsgrøt er digg! Egentlig ting med hvit saus :p

eneste maten som frister her er sånn type husmannskost! Kjøttkaker med makaronistuing og hjemmelaget saus er FAVORITT! Kan jeg få oppskrift på gulrotstuing? Aldri smakt! Har sååå lyst på salt flesk med poteter og hvit saus, så det må jeg ha i helgen! og fløyelsgrøt er digg! Egentlig ting med hvit saus :p
Åå nå fikk jeg lyst på makaronistuing!

Men ja har lyst på alt som er godt [emoji23] jeg vet kjempebra forklart! Men alt som er godt er ikke så godt som jeg forventet når jeg tar en bit..

Men ja har lyst på alt som er godt [emoji23] jeg vet kjempebra forklart! Men alt som er godt er ikke så godt som jeg forventet når jeg tar en bit..
makaronistuing er så syykt digg :D men kjenner til følelsen at ting slutter å være godt når man smaker på det :\ småspist om dagen..

De siste par dagene har det vært ispinner, royal med vaniljeis og madelsjokoladetrekk :hungry:

Isbiter, stjernefrukt, miniananas og kiwibær er mine favoritter om dagen :) I dag må vi ut å kjøpe fryser tror jeg så vi kan ha isbiter her hjemme også :)

Back
Topp