har så dårlig

stavangerjenta

Andre møte med forumet
samvittighet for at jeg er sykemeldt fra jobb:( ble sykemeldt 1 mnd nå pga masse kynnere og vondt i ryggen. men har så dårlig samvittighet, tør nesten ikke gå ut. andre som har det slik?

jepp har det slik eg også[:-]går alltid på butikken midt i arbeidstida,å liker ikkje å vise
meg ute nå når eg er sjukemeldt.pyton å ha det slik[:'(]

JA! Fikk sykemelding på tirs for kynnere og stress, og det verste er at jeg er 50 %, så jeg må gå hjem midt i arbeidstiden og alle ser at jeg går. Tror de tenker at jeg er pingle [:@]

Jepp og det er ikke noe ålreit... :/

Ja, er ikke så gøy å være sykemeldt... Må hjem å sove etter jobb jeg, er så sliten. Men jeg er fast bestemt på å ikke slite meg ut og få økt arbeidstid (50%dag nå) for nå er det ikke bare meg, men lillegutt og pappa'n å ta hensyn til også, og det er ikke noe jeg vil gamble med! Blir helt utenfor og rar om jeg ikke får søvn på dagen, så da fungerer jeg ikke og føler meg elendig.

JA! Fikk sykemelding på tirs for kynnere og stress, og det verste er at jeg er 50 %, så jeg må gå hjem midt i arbeidstiden og alle ser at jeg går. Tror de tenker at jeg er pingle

SIGN! Bare at jeg er sykemeldt pga bekkensmerter!

Jeg er ikke sykmeldt, men jeg synnes IKKE dere som er det skal bruke krefter på ha dårlig samvitighet, husk ingen lege sykmelder med lett hånd.
Dere er blitt det for å ta vare på egen og barnets beste/helse [8D]

Aldri noe gøy å være sykemeldt[&o]
men som 1ny1påvei her sier, ikke bruk krefter på å ha dårlig samvittighet, det er til deres og barnets beste[:)] 

Back
Topp