Har såå vondt!!!

sunflower87

Glad i forumet
Var å trakk to visdomstenner på venstre side på torsdag. Måtte sy en del sting + de klarte å lage hull opp til bihulene så de måtte dra ned slimhinner fra bihulene og sy sammen med tannkjøttet mitt. I natt har hvert den verste natten, har verket i ett, funket ikke med smertestillende i det hele tatt og verker enda kjempe masse[:(][:(] 

Noen som har hvert borti lignende?? Er det ikke på tide at det snur og går andre veien, at det blir bedre etter hvert som dagene går?[:(]

Tenker om jeg må gå slik til jul, klarer så vidt å snakke og klarer hvertfall ikke å spise noe serlig[:(][:'(]

Hva tar du av smertestillende? Jeg hadde også sinnsykt vondt sist jeg trakk en tann og da tok jeg to paracet og en ibux, det
hjalp.

God bedring.

ååå, skjønner deg godt [:(][:(]
har vært borti noe av det samme, og ble sydd 9 sting oppe i munnen pga av det ble åpent til bihulene... auuuu[:@][:@][:@]
og ikke nok med det, jeg fikk ben-betennelse i kjeven [:(][:(]
fikk du med deg antibiotika?
jeg måtte knaske paralgin i ca en uke etterpå [&:]

masse god bedring [:)]

Hvilke smertestillende tar du??

God bedring!
(begynner å skjønne at jeg var veldig heldig da jeg trakk den ene min, for det gjorde bare "vanlig" vondt)

Paralafin forte, Ibux 600 mg og Paracet og i tilegg pencelin 4 ganger daglig.
Jeg holder på å tørne, gråter og gråter, klarer ingenting, hjeeelp[:(][:(][:(]

Masse masse god bedring. hørtes grusomt ut.[&:]

krysser fingrene for at det snur med det samme[:)]

Tusen takk[:)]

Tusen takk[:)] Så bra at du slapp "billig" unna, glad på dine veine, for dette helvete ønsker jeg ikke min verste fiende en gang, er såååå utrolig vondt[:(][:(]

Takk for det[:)]

ORIGINAL: sunflower87

Paralafin forte, Ibux 600 mg og Paracet og i tilegg pencelin 4 ganger daglig.
Jeg holder på å tørne, gråter og gråter, klarer ingenting, hjeeelp[:(][:(][:(]

Ta kontakt med tannlegen og legen[:D] Du trenger nokk sterkere saker..godt å få det i hus nå før jul[:)] Masse god bedrig til deg..[:D]

Back
Topp