Har såå mange spørsmål om inseminering dere..

Sarah

Elsker forumet
Kanskje ikke såå mange, men noen [8D] Regner med at noen av dere ihvertfall har vært igjennom dette siden dere nå er langt på vei i prøverørsprosessen, og håper dere derfor kan gi meg noen svar [:)]

Jeg har fått protokoll 1 (det er ihvertfall det de kaller det på sykehuset jeg er tilknyttet). Det innebærer puregon sprøyte i 6 dager, så skal jeg inn på UL for å sjekke eggene på onsdag ettermiddag. Slik jeg har forsått det er det inseminering da dagen etter? Har noen opplevd at de måtte stimulere litt lengre og hvor lang tid er det snakk om da? en dag eller mange? Skal som sagt inn å sjekke på onsdagen og i dag har jeg hatt M-Y-E el-slim, begynte da plutselig å tenke på at kanskje eggene er klare i dag og kanskje løsner før sjekken (og eggløsningssprøyta)? Bør vi ha samleie så fort som mulig kanskje? (gr.nattevakt for mannen blir ikke det før i morgen uansett..) Er så redd for å gå glipp av denne gyldne muligheten...

Var dere på jobb etter insem, samme dag altså? På jobb dagen etter? Eller tok dere noen "fri"dager?
Hvor lenge måtte det før dere evt fikk neste mulighet? På pergo skal man jo ha en måned pause? Er det lenger etter dette??
Er takknemlig for alle svar.. Er veldig spent, og gleder meg masse til dette, men gjør alt jeg kan for å roe ned forventningene (ikke bare mine, men mannen's også) for vi har gått på mange nederlag som sikkert mange andre..

Hei og hopp[:D]

hei,.kan ikke svare deg på dette, har ikke selv vært igjennom dette....vi venter på icsi vi..
men uansett lykke til[:)]

*dytterdegopp*

Hei, jeg har ivf forsøk, å det blir vel ikke det samme.
Jeg gikk på sprøyter i 13 dager.
Jeg hadde også veldig mye EL slim, så jeg spurte doktoren om det, å han sa det var hormonene som kom seg ut av kroppen på den måten. Jeg også begynte å lure på om jeg var klar litt før den tiden som legen sa.

Back
Topp