• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har SÅ lyst på...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
GullSalami !! [:(]

Spiser det aldri ellers, men NÅ lukter jeg det, overalt ! Enda vi har ikke salami i hus..
Var sånn med forrige også..

Huff, raidet butikken istad også.. Selvom jeg ikke klarer å spise stort, så kjøpte jeg nudler, pizza, kjøttkaker i brunsaus på boks, biff, gratinerte poteter, brunsaus, rett i koppen kyllingsuppe, maxiboller i paprikasaus +++

Jeg blir GAL ! Jeg har lyst på alt !

Jeg har så lyst på øl jeg... Hater øl å drikker det aldri! Prøver å drikke alle de som er uten alkohol, men smaker pyton! Ellers har jeg det som deg; HAR LYST PÅ ALT!!

har enda ikke fått noe særlig matlyst enda jeg. Heller ikke dilla enda...

ORIGINAL: Savira

har enda ikke fått noe særlig matlyst enda jeg. Heller ikke dilla enda...

sign

he he. vittig! :-P. her er jeg også sulten helene tiden. grusomt. pga dette har jeg allerede lagt på meg 1 kg. he he

ORIGINAL: sjanetta

he he. vittig! :-P. her er jeg også sulten helene tiden. grusomt. pga dette har jeg allerede lagt på meg 1 kg. he he

Hehe, ja de teite hormonene ! Har heldigvis ikke lagt på meg, snart gått ned 3kg nå. Men det er pga kvalmen og at jeg spiser mye mindre enn før.. Har nok å ta av, så det gjør meg ingenting at vekta går nedover [:D]

Back
Topp