Har SÅ lyst inn her

Saaraa

Betatt av forumet
hadde eggløysing 16 Januar ! Har dere sex kvar dag rundt eggløys , eller hva som er lurest??? :;) Har hørt både og....vi har prøft siden juli 2011......Krysser fingrene for at de fester seg snart :) VI har ei jente på 3 år fra før :) 

Når kan jeg teste for å vere sikkert  når eggløsying var ca 16 januar?? :)

tok test i dag som viste negativt, men de er vel lfor tidleg å teste ???? Klare nesten ikke vente :) så spennedes !

Ville ventet hvertfall 3 dager til før jeg testet igjen!:) Lykke til!

Jeg ville testa nærmere helga..
Sist jeg var gravid testa jeg 4 dager før venta mens..
Du skal vel ha mensen i i helga eller mandagen du da eller?

Det er aller best å teste når man forventer mensen, men noen får positiv test før det. 
Jeg fikk positiv test 1-2 dager etter forventet mensen =) 

Da ville jeg prøvd å teste lørdag/søndag, men jeg er en sånn testoman - litt ivrig på testene hehe

Sist jeg var gravid, (det var sist mnd faktisk men mistet) testet jeg positivt allerede 7 dager etter eggløsning! 
Men det er vel heller skjeldent...

Jeg kommer til å prøve å vente til etter forventet mens før jeg tar test igjen i hvertfall... 

jeg også er testoman :P hihi :) kjøpt så mange billig tester på nett , men de er vell kansje dårligere en de cb, har kjøpt en digital også , men den får vente:) så spent ! Om jeg får posetiv nå , har bv regna ut termin på min bursdag:) SPENNDEDE . Lykke til alle sammen

Har igrunnen miste trua på posetiv test siden vi har prøft siden Juli ......Får bare smøre seg med tolmod i håp om en liten skatt vil feste seg snart

Lykke til i hvertfall - håper den sitter :))

Ligger omtrent likt an vi to da.... jeg venter mens omkring neste onsdag... har såååå lyst å teste jeg også, men har bare en CB liggende.. så får smøre meg med tolmodighet. Dere som har kjøpt tester på billigtest.no, kan man se utenpå pakken i posten hvor den kommer fra?  ;)

Lykke til Saaraa :)   .. og dere andre selvsagt.. !

Har forøvrig ingen følelse av å være gravid... så prøver å forberede meg på tomt.

Nei, konvolutten fra billigtester er diskre ;))

Lykke til med testing :))

Takk, og hvor lang tid tar det fra bestilling til du har fått den i postkassa da?

Tja, 2-3 dager - jeg fikk mine etter 2 dager.. er et par år siden da men :p

Venta mens på Mandag, fekk negativ test ijenn i dag:-((( Håpe håpet ikke er ute enda!!!

Back
Topp