Har SÅ dårlig samvittighet!!!

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Idag begynte jeg i ny jobb (har vært der for noen år siden da, så var en ny gammel jobb [8D]), men det vil jo si at lille tuppa mi må være i barnehagen hver eneste dag..[:(] HATER DET!
Idag gråt hun både da jeg leverte og da jeg hentet henne, så fort jeg kom meg ut fra bhg idag morges tuta jeg selv som bare det [8D]  Fyyyy så dårlig samvittighet jeg har!!
Trøster meg med at jeg har forsåvidt greie arbeidstider, og jobber i skolen - så har derfor fri alle skoleferier.. Er nok glad for det når de feriene kommer!

Hater, hater, hater at jeg ikke kan være hjemme ett år til! [>:]

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er helt forferdelig. Ikke mer å si om det as[8D]

Sender deg en stor klem[:)]!

Jeg selv jobber ikke 100%, så jeg har muligheten til å hente han tidligt, eller ha en fridag med han[:)]

Å sambo jobber jo natt, så han blir aldri hentet seint i bhg.

MEN jeg vil ikke sende han i bhg[:(] Selv om jeg vet han er klar for det og har bare godt av det så er det vanskelig for meg. Bare 1 uke til han begynner[:(]

Liker ikke tanken på å levere han til mennesker jeg ikke kjenner i det hele tatt. Selv har jeg jo jobbet i bhg, å vet at de har det bra i bhg. Men likevel er det vanskelig.

ORIGINAL: *inki*

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er helt forferdelig. Ikke mer å si om det as[8D]

Det blir bedre etterhvert....[:)] Men ikke noe morro i begynnelsen. Skjønner åssen du har det.

Lillegutt her begynte i barnehage for to uker siden, 50%. Hylgriner når jeg går. Grusomt[:o][:'(] Men det varer visst bare 5 min, så koser han seg resten av dagen... sier de....[;)]

ORIGINAL: Jane2

Det blir bedre etterhvert....[:)] Men ikke noe morro i begynnelsen. Skjønner åssen du har det.

Lillegutt her begynte i barnehage for to uker siden, 50%. Hylgriner når jeg går. Grusomt[:o][:'(] Men det varer visst bare 5 min, så koser han seg resten av dagen... sier de....[;)]

Heldiggris, her griner hun hele dagen!!! [:o][&:][8D]

Håper det er en periode som går over veeeeldig fort...[>:]

Her begynte han i barnehagen i februar. Var vanskelig i starten, men nå smiler han og vinker hade til meg når jeg leverer og smiler og ler når jeg kommer og henter.
Det blir lettere etterhvert, og du har jo jobb som gjør at dere får mye fritid sammen.

Back
Topp