Har russen starter for fult der dere bor?

Hører dem hver kveld og har gjort det et par uker nå :)
Hyggelig vårtegn ;)

Naboen hadde russe-kickoff med release av en russelåt. Kom en varebil som de bar og bar og bar annlegg ut av. Nærmeste naboen sa alt inni garasjen stod å rista. Etter hæreverk hos naboer og tissing på utemøbler og sex i hagen kl 17 (!) så får ikke han lov å ha fest mer. Moren var i utlandet og det var 40 ungdommer i det huset en langhelg og festet. Tenker en slik fest må man leie lokale til. Tror det blir en stille russetid her i området framover etter dette ja. Ikke lagt merke til noe russegreier annet enn dette.

Russen her er rolige. De gjør veldig lite utav seg ;)

Her begynte de i midten av mars, de har fått klager av folk hver eneste dag.. så er rimelig lei de allerede.. huset vårt rister hver eneste ukedag og helg, ungene får ikke sove av bråket, så ser frem til russetiden er over..

Nabogutten er russ og er med på russebil. Vi har god plass på utsiden her så bilen har stått her i hele vinter og parkeres her når den ikke er i bruk nå. Fra de begynte å fikse på den har det vært musikk og leven til nesten alle døgnets tider. Men synes det er hyggelig å høre at de har det så gøy. De drikker litt, men ikke noe grøftefyll og de gjør ikke noe mer fanteri enn noen av russeknutene.

Forrige søndag fikk jente mi på ni fniseanfall da det kom inn åtte gutter i bare bokseren på McDonald's, de var like, om ikke mer, flaue som henne, he he. Så noen voksne damer som snerpet munnen og skulte stygt, men dettte synes jeg bare er en uskyldig og artig russeknute.

La russen leve! (men flyttes til etter eksamene, kanskje?!)

Merker ingenting til dem her. De trekker nok inn til en av byene :)

Naboen hadde russe-kickoff med release av en russelåt. Kom en varebil som de bar og bar og bar annlegg ut av. Nærmeste naboen sa alt inni garasjen stod å rista. Etter hæreverk hos naboer og tissing på utemøbler og sex i hagen kl 17 (!) så får ikke han lov å ha fest mer. Moren var i utlandet og det var 40 ungdommer i det huset en langhelg og festet. Tenker en slik fest må man leie lokale til. Tror det blir en stille russetid her i området framover etter dette ja. Ikke lagt merke til noe russegreier annet enn dette.
Er så dumt at noen ødelegger for så mange andre russ som oppfører seg ordentlig. Går an å ha det gøy uten å ødelegge, drikke seg dritings og drite seg selv fullstendig ut.

Åjadda - har en videregående skole rett ved hvor det stadig står busser Og spiller på kvelden :eek: er ikke veldig plagsomt da, de holder aldri på lenge, men blir like overrasket av lydnivået hver gang de setter i gang

De hadde russedåp tidlig i april... men har ikke hørt så mye til de i år faktisk. Sikkert pga været..

Så de på russedåpen, ellers Har jeg ikke sett noen :)

De hadde russedåp natt til den 1.mai.
Men selv om vi bor sentralt, så har vi ikke hørt noe leven fra de. Med tanke på tidligere års russ så har årets russ mye å forbedre ;)
Politiet har truet med at hvis det blir bråk fra årets russ på lik linje med fjorårets så blir det slutt på russefeiring. I fjor var det så mye bråk, hærverk o.l at det ble ikke noe gøy. Ikke mye gøy å våkne til 17.mai og man må finkjemme uteområdet for diverse etterlatenskap. Kort er så sin sak, men avføring og sånt er ikke gøy å finne i bhg/skolegårder.

Jeg bor slik til at jeg hører mye festing og fyllebråk hele året. Så utenom det er det bare russebilen nabojenta er med på jeg hører, at de orker å ha så høy musikk i bilen kan jeg ikke forstå men plager meg ikke. Som jeg pratet med en av naboene mine om, så syntes vi det bare er hyggelig at det skjer litt. Og heller musikk, enn alt det vanlige fyllebråket folk lager på vei hjem fra utestedene vi vanligvis hører.

Jeg bor slik til at jeg hører mye festing og fyllebråk hele året. Så utenom det er det bare russebilen nabojenta er med på jeg hører, at de orker å ha så høy musikk i bilen kan jeg ikke forstå men plager meg ikke. Som jeg pratet med en av naboene mine om, så syntes vi det bare er hyggelig at det skjer litt. Og heller musikk, enn alt det vanlige fyllebråket folk lager på vei hjem fra utestedene vi vanligvis hører.
Det lydnivået i bilene, ja, fatter og begriper ikke at de orker. Nabogutten og kompisene hører vi leeeenge før vi ser de komme og når bilen står på utsiden her dirrer det i vårt hus! De ødelegger jo hørselen av mindre. Men de har det GØY!

Hørte de en natt i slutten av april, men ikke noe mer nå. Har en russ i veien, så håper de ikke kommer til å være der mye :P

Akkurat her hvor jeg bor er det ikke mye action :) bare sett noen russ på busstoppene osv :p

Back
Topp