Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så dumt at noen ødelegger for så mange andre russ som oppfører seg ordentlig. Går an å ha det gøy uten å ødelegge, drikke seg dritings og drite seg selv fullstendig ut.Naboen hadde russe-kickoff med release av en russelåt. Kom en varebil som de bar og bar og bar annlegg ut av. Nærmeste naboen sa alt inni garasjen stod å rista. Etter hæreverk hos naboer og tissing på utemøbler og sex i hagen kl 17 (!) så får ikke han lov å ha fest mer. Moren var i utlandet og det var 40 ungdommer i det huset en langhelg og festet. Tenker en slik fest må man leie lokale til. Tror det blir en stille russetid her i området framover etter dette ja. Ikke lagt merke til noe russegreier annet enn dette.
Det lydnivået i bilene, ja, fatter og begriper ikke at de orker. Nabogutten og kompisene hører vi leeeenge før vi ser de komme og når bilen står på utsiden her dirrer det i vårt hus! De ødelegger jo hørselen av mindre. Men de har det GØY!Jeg bor slik til at jeg hører mye festing og fyllebråk hele året. Så utenom det er det bare russebilen nabojenta er med på jeg hører, at de orker å ha så høy musikk i bilen kan jeg ikke forstå men plager meg ikke. Som jeg pratet med en av naboene mine om, så syntes vi det bare er hyggelig at det skjer litt. Og heller musikk, enn alt det vanlige fyllebråket folk lager på vei hjem fra utestedene vi vanligvis hører.