har ringt riksen nå

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ringte IVF labben... 2 var befruktet. Er suuuuperhappy at det var noen som hadde overlevd. Men 2 egg til imorgen....hvor mye er sjansen for at det skal gå bra med dem da?  Får sikkert ingen på frys men håper bare at de overlever til imorgen.

Da krysser vi fingrene videre og håper at de overlever til i morra![:)]

Jeg bare gråter her jeg sitter for jeg ble så lei meg for de 6 andre[:(] Patetisk egentlig, men skylder på hormonene

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg valgt å sette inn de to, men siden jeg ikke kan bestemme så sier legen helt sikkert at det bare blir 1 siden jeg er såpass ung og frisk og 1 på frys.

Eller er det sånn at når man bare får 2 egg så setter de inn begge? Erfaring anyone...noen som har hatt 2 befruktet egg og i utangspunktet hadde fått beskjed om at bare 1 skulle bli satt inn å allikavell fikk 2?

Skal ringe imorgen kl 09 å høre hvordan de har hatt det i natt, fikk time 10.45 til innsett

hei.når jeg hadde første forsøk så overlevde det 2 egg,fikk bare satt inn 1 siden jeg var ung og det var første forsøke.det andre egget var for dårlig til og fryse.som de andre jentene skriver her så er det bare et egg som skal til for og bli gravid[;)][;)]er sikker på at du får gullegge[;)][;)]lykke til[;)][;)]

Nå må ikke du ta sorgene på forskudd snuppa mi [;)]
2 egg er faktisk veldig bra[:D] store sjanser for at jaffal et blir satt inn i morra[;)] å det skal du se at er gullegget[:D]
Masse lykke til i morra, nyt denne fredagen nå og slapp av[:D]

De bare må overleve. De sa ingenting om kvaliteten på egga heller. Tusen takk for oppmuntrende ord her inne, varmer i et sårt hormonellt hjerte

ORIGINAL: Serene

Hei først og fremst gratulerer med at du faktisk har 2 egg som er befruktet!!
jeg fikk 6 egg befruktet men ingen var gode nok til å fryses ned så jeg fikk inn 2 egg og resten måtte kastes og det var ikke noe artig og dette skjedde for hvert uttak jeg hadde, ingen på frys med andre ord.[&o]
Det er kvalitet og ikke kvantitet som er viktig her husk det er bare ett som skal til slik var det for meg i hvertfall.
jeg fikk sattt inn to egg og en har utviklet seg til å bli en liten gutt som venter på å få komme ut snart[:)]

ønsker deg masse lykke til og dette kommer til å gå så bra Hero[;)]

Tusen takk Serene. Jeg er bare helt rørt hvor snille dere er å muntrer meg opp. Er først de siste dagene at jeg har blitt så følsom.[:D] har blitt mer å mer virkelig. Jeg er med bedre mot nå... tenker på cellene våres som ligger på riksen nå...de skal overleve til imorgen å jeg skal bli ruger.. jeg er så nærme så nærme nå.

Hvordan går det med deg da? Du er jo snart fødselsklar nå[:D] Så at slimproppen hadde gått for noen dager siden..dette her er jo veldig spennende[:D]

Motet oppe.. dette blir bra.. Må bare være glad vi får ett egg inni oss og er der jo bare det gullegget som skal til da...
Har ikke vært heldig selv med frys så kanskje på det siste forsøket? HVem vet

Dere sier noe...frys er jo egentlig bonusforsøk.... det som spiller noe rolle nå er at jeg får et gullegg som jeg kan ruge på litt

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Nå må ikke du ta sorgene på forskudd snuppa mi [;)]
2 egg er faktisk veldig bra[:D] store sjanser for at jaffal et blir satt inn i morra[;)] å det skal du se at er gullegget[:D]
Masse lykke til i morra, nyt denne fredagen nå og slapp av[:D]

Signerer denne jeg [;)]

ORIGINAL: Krølla82

Da krysser vi fingrene videre og håper at de overlever til i morra![:)]

sign[:D]

tusen takk jenter, jeg har prøvd å ikke tenke for mye å er innstilt med å ha innsett imorgen for mine gullegg ligger å deler seg nå[:D] Jeg skal være på riksen 10.45. Men jeg skal ringe kl 09 så da får dere også vite at de har overlevd[:D][:D] før innsett

Oi oi det er bre noen minutter til. Krysser fingrene, er spent![:)]

ORIGINAL: Hoppla

Oi oi det er bare noen minutter til. Krysser fingrene, er spent![:)]

Venter på oppdatering [;)]

LIlleMille: jeg har oppdatert i egen tråd for en sånn nyhet som er så gode[:D]

Back
Topp