har ringt kk no

VilSåGjerne

Forumet er livet
fikk snakke med en hyggelig dame[:)]
forklarte situasjonen og hun mente det at det
nå har gått gale. hun skulle snakke med en lege så skulle hun ringe meg opp igjen.

så nå har hun ringt.
hun hadde prøvd å fått svar på den prøven eg tok på torsdag
men labben på sykehuset var stengt. men vist eg ville
kunne eg komme opp no for å ta den andre blodprøven
så slipper eg å vente helt til onsdag før eg får svar.
hun hadde også snakket med en lege og han sa at
det ikke var noe vits med ul[:(]

så om noen timer kjører vi opp der[:(]

nei jeg får helt vondt inne i meg nå.[:(]
men skjønner at du vil vite, så godt at du får komme opp nå idag. kom inn å oppdater oss da vennen.. tenker på deg, og kan ikke gjøre anna enn å sende deg en klem

Off da jeg var stykt redd for at det ville ende slik, så fortell oss hvordan det gikk når du kommer hjem igjen vennen. UL pleier ikke å være nødvendig når det skjer så tidlig, så er enig med dem der, men det skader ikke med en ul dersom man for det alikevel, men i 99% av tilfellene så trengs det ikke og kroppen ordner opp så selv når det er så tidlig som nå; dette er en kjemisk graviditet og ikke en SA.

Men prøv å se det på den måten du hvet at det funket så langt, du var så nære så da klaffer det neste gang vennen, prøv å tenk slik. Mest sansynlig var det en feil med genene og da frastøtet kroppen seg egget, det er bra at kroppen gjør det og lar de eggene som ikke er levedyktige gå til grunne, det er bedre enn å få et barn som har store problemer eller som ville ha dødd senere. Men det er også vanlig at egg som er helt fine genetisk kan feile, der hvet man ikke hvorfor det skjer. Men det er veldig vanlig å oppleve en SA eller kjemisk graviditet, vanligere enn det folk tror. Det er ikke noe feil med deg, husk det. Dette er noe du ikke kan gjøre noe med. mennesker er ikke skapt slik at de kan bli gravide hver mnd. det betyr at vi også har egg som ikke vil bli levedyktige, vi er jo ikke kaniner heller. Men det kan jo være at vi hadde ønska det noen og en hver a oss her inne, for det er et helvete å holde på slim som vi gjør; vente - prøve- vente- prøve, s var det toldmodigheten da[&:][:@]

ingenting å oppdatere. skal bare ta en blodprøve. får ikke svar sikkert før i morgen eller på tirsdag

ORIGINAL: VilSåGjerne

ingenting å oppdatere. skal bare ta en blodprøve. får ikke svar sikkert før i morgen eller på tirsdag

OK da er det å vente på svarene fra blodprøvene kjønner jeg.

ORIGINAL: VilSåGjerne

ok.. da får vi vente å se..

Vil bare gi dæ denna snuppa:

ORIGINAL: VentePåStorken

tuuuuuuuuuuuuuusen takk[:)]

tusen takk nesing[:)]

då har eg vært på kk og tatt den blodprøven, svaret skulle være klart til i tolv tiden i morgen.
så da er det bare te å få legekontoret te å ringe de så vi får svaret.
var ikke mye vits i å ta denne prøven,men eg må vel ha det på papiret for å komme
meg videre tenker eg[:(][:)]

så no lager meg og sambo mat, har ikke spist siden i går tidlig, så kroppen
min trenger litt næring no tenker eg.

ellers skal eg bare slappe av resten av dagen[:)]

stor klem til alle sammen der ute[:)]

Da var det gjort, hva skal du i morgen da, det er vel jobb nå eller har du fått deg en sykemelding? Det er vel helst det psykiske som er problemet nå tenker jeg, håper at du kommer i gjenge igjen nå og orker og spise skikkelig. Foresten har du noe mer smerter enn vanli eller er det bare som en vanlig mens for deg nå? Ettersom det var såpass tidlig mener jeg.

jeg oxo[;)] 

off...jeg føler med deg...hadde håpet på at det skulle gå bra denne gangen...går det bra med deg??
men en gang skal det gå bra,bare så dumt at vi ikke kan bestemme dette selv...men vi er her for deg[;)]

klemmer til deg[;)]

VilsåGjerne Obs jeg glemte dette:

Ta godt vare på deg selv nå jenta vår, du trenger styrke for neste forsøk nå så lad opp batteriene, men først få ut de vonde følelsene fra de siste dagene dine, neste gang funker det som det skal vennen

smertene ligner en del på de smertene eg pleier å ha når eg har mens,ikke noe vondere.men eg kjenner at det tar tak nedi der,nett som rier. ikke det at eg har hatt rier før då men dere skjønner vel[:)]

jeg fikk ikke noen samtale med noen der oppe,så har ikke fått sykemeldig,så den må eg vel få i morgen av legen min eller klinikken.

det eg sitter å tenker på e at det ER greit at forsøket ikke funket,men det som er surt og sårt det er det at eg hadde 4 dager med positive tester[:(] det er det som er mest tungt. kunne de ikke ha vært negative istedet då? kanskje det hadde vært litt lettere då,vet ikke eg......

men no e maten servert,så no må eg spise[:)]

Back
Topp