Har ringt jordmor

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Syns det er så koselig. Nå har jeg ringt til jordmødrene der jeg bor, så skal de ringe meg opp angående tidspunkt. Det er en ting å gå til legen, men når man skal til jordmor er man liksom enda mer gravid. Høres dette rart ut? Uansett så gleder jeg meg veldig. [:)]

Har dere vært hos jordmor?

Jeg var å tok celletesten i dag som jeg klaga så mye over her om dageb neb det var IKKE noe problem i det hele tatt!!Litt ubehagelig var det jo,men ikke så ille som jeg hadde forestilt meg,hehe!
Og da jeg var ferdig ba han meg bestille time hos jordmor om en mnd tid[:)] Ja,helt enig med at man føler seg mer gravid da[:D]

Begynner man å gå til jordmor så tidlig? :) Har også veldig lyst til det.. Har ikke vært hos lege enda da, 2 uker til.. får vel høre hva han sier. ;)

Ha ikke fått time enda, men ska te legen på mandan å ska spør om d går ann å få ein tidli UL pga 2 SA i fjor.. Sånn for roen sin skyld liksom..
Håpe d går greitt![:)]

ORIGINAL: Jomfruen79

Begynner man å gå til jordmor så tidlig? :) Har også veldig lyst til det.. Har ikke vært hos lege enda da, 2 uker til.. får vel høre hva han sier. ;)

Vi e jo akkurat likt.. Arti![:D]

Jeg var til jordmor på første kontroll, da var jeg 7-8 uker på vei. Anbefaler å gå til jordmor. Jeg går til lege og jordmor annenhver gang. Hun har god tid. Og kan spørre o mmye

Back
Topp