Har ringt inn mens

fano

Gift med forumet
Og fått utdelt uttak uke 22 foreløpig. Da begynner jeg vel med medisiner i begynnelsen av mai. Det ble plutselig ikke lenge til gitt. Håper det er flere som slår følge [;)]

Så bra dere kom til så fort då.. Og det er jammen meg ikke lenge til mai.. Krysser fingrene for at dere lykkes denne gangen.. Ingen fortjener det mer enn deg nå.. [;)]

Så koselig og høre [;)] Det eneste jeg mangler nå er en endelig bekreftelse fra riksen at jeg kan ta 3 nye forsøk der og betale for 1 og 1. Men det beste er om jeg får positivt svar fra Helfo, har purret litt på de i dag og de sa jeg skulle få svar om et par uker [X(] Men vi har hvertfall til 1 forsøk på riksen nå, men må vi opp i fler må vi spare mye mer.

ORIGINAL: Leyah

Uke 22 er ikke langt unna [;)]
lykke til !

sign[:D]

lykke til !

Så bra [:D]
Tr kom idag, så jeg skal ringe inn mens imorgen[;)] Håper vi slår følge[:)]

Jeg har uke 21, så da er vi på omtrent samme tid. På riksen jeg og[:)]

ORIGINAL: fano

Så koselig og høre [;)] Det eneste jeg mangler nå er en endelig bekreftelse fra riksen at jeg kan ta 3 nye forsøk der og betale for 1 og 1. Men det beste er om jeg får positivt svar fra Helfo, har purret litt på de i dag og de sa jeg skulle få svar om et par uker [X(] Men vi har hvertfall til 1 forsøk på riksen nå, men må vi opp i fler må vi spare mye mer.

hurra,det er jo ikke lenge til[;)][;)][;)]håper dette forsøke gjør susen for dere og at du har en liten spire i magen til sommeren[;)][;)]

ORIGINAL: t.t.h.

hurra,det er jo ikke lenge til[;)][;)][;)]håper dette forsøke gjør susen for dere og at du har en liten spire i magen til sommeren[;)][;)]

lykke til !

[:)]

ORIGINAL: t.t.h.

Weeeeeeeeee! Det er jo ikke lenge til! Så flott! [:)]

ORIGINAL: mklu83

Så bra dere kom til så fort då.. Og det er jammen meg ikke lenge til mai.. Krysser fingrene for at dere lykkes denne gangen.. Ingen fortjener det mer enn deg nå.. [;)]

sign[:)]

Hei.
Jeg har uttak uke 20 på Riksen.Dette blir første forsøk[:)]
Blir spennende.

Dette går fort.. Kjempe glad på dine vegne...

Back
Topp