Har resignert....

muskedunder

Forelsket i forumet
Nå har jeg resignert....[&o]
Må bare innse at snuppa slett ikke er det viktigste i bf sitt liv.[:(] Han har henne annenhver helg fra fredag til søndag og jeg vet at jeg skal selvsagt være fornøyd med dette. Har i tillegg hatt en pappadag annenhver uke, men det passer jo aldri....kommer melding dagen før eller samme dag om at han ikke kan. Er heller aldri han som tar iniativ til å avtale om pappadagen. Vi har en fast dag, men må avtale om henting i bhg og slikt pga jobben hans.

Hadde en liten samtale ved levering av snuppa i dag og jeg gjorde det klart at jeg er lei, gidder ikke kjempe for de usle timene lenger. Har kjempa for dette fram til nå fordi jeg har ei lita ei som savner pappaen sin og som har det så utrolig herlig sammen med ham. Derfor skjærer det enda mer i hjertet når jeg vet at han er hos den nye dama, 300 meter unna oss, nesten hver dag men allikevel ikke gidder å ha pappadag. Fortale ham hvordan jeg føler det og at jeg synes han interesserer seg minimalt for jenta, spesielt for en som fabler om 50/50 når hun blir større....
Når snuppa sier pappa og går til døra her om dagen er refrenget "Ikke i dag, vennen"...

Er bare lei meg og litt forbanna, en liten utblåsning bare[8|]
Takk for at du gidda å lese[:)]

Huff så trist for jenten din.
Håper han innser etterhvert hva han går glipp av.

Disse mannfolke tenker sikkert at vi maser for vår egen del, men det er jo for ungene sin del at de burde holde samværet de har lovet[:@][:'(]

Har mye av det samme problemet her, men jeg har sluttet å kjempe for lenge siden.
Jeg har sluttet å legge til rette for at faren skal ha han og prøver å tenke at jaja mer samvær for meg[:)]

Min vil helst ikke til faren lengre, men det går greit så lenge han henter i barnehagen.

Ja, det er de som går glipp av herlige unger[:D]

Skjønner ikke helt den der med at man bare kan si at man ikke gidder. Det er ikke noe som heter det med unger, det er et ansvar man har for livet tross alt. Jeg håper at bf her skjemmes over oppførselen sin, jeg har ihvertfall slutta å unnskylde og legge til rette for ham. Nå er det opp til ham....

Men som du sier: bonusen er mer samvær til oss[:)]( selv om det har litt bismak for min del da....)

Var som jeg skulle sagt det selv... Er så utrolig vondt å måtte forklare de små at "nei, dere kan ikke til pappa denne helga heller"[:(]

Har desverre ikke noen gode råd - her blir det snart ny mekling, så skal bli spennende å se hva vi kommer frem til da...
Men en gooooooode klem skal du få!!

Tusen takk for god klem[:D][:D][:D][:D][:D]
En god klem tilbake

Back
Topp