Har pynten bynnt å komme opp???

talata

Forumet er livet
Var på Rustad i helga å handla masse julepynt/adventsting me lys i..

Så da måtte jeg jo teste det da (sjekke at det virka lissom) så nå har jeg masse pynt oppe... Gjorde dette natt til i går, bråvasket ned der ting skulle være å hang det opp....Kjeder meg litt om nattaen se.. hehe

Så nå på kveldene er det så koslig lys over hele leiligheten

Jeg har også pyntet huset..
Tok julevasken på lørdag og da pyntet jeg samtidig, eller startet å pynte..

Er så koselig med julepynt..

Nei jeg MÅ vente til 1 søndag i advent!! he he
Selv om jeg gjerne skulle pyntet alt nå, men skal bruke uka til julevask så på lørdag/søndag blir det pynting..
ikke alt da, men kommer opp endel, trenger nye lysgardiner i vinduene, kasta de gamle i fjor etter 3 sessonger
oppe. Har på Ikea så kjøpes på torsdag..

Skulle sette opp stakene i vinduet i dag og oppdaget at ledningen var en snau meter... ble skikkelig forbannet, de rekker jo ikke ned til gulvet en gang. Skulle ikke vært lov å selge sånt! Argh...[:@]

ORIGINAL: talata

Kjeder meg litt om nattaen se.. hehe

Ikkje for å si noe stygt til deg altså, ta det ikkje ille opp, men skal du ikkje sove om natta?? 

Nei, har ikkje kommet så langt enda, må handle litt juleting først, og vaske litt her og der.. Og må jo vente til det er advent... Har kjøpt adventslys..

ORIGINAL: juliuspus

ORIGINAL: talata

Kjeder meg litt om nattaen se.. hehe

Ikkje for å si noe stygt til deg altså, ta det ikkje ille opp, men skal du ikkje sove om natta?? 

Nei, har ikkje kommet så langt enda, må handle litt juleting først, og vaske litt her og der.. Og må jo vente til det er advent... Har kjøpt adventslys..
ehehehehe joda jeg ska jo lissom det.. menne det er ikke alltid jeg får det til.. spes ikke i helgene når sambo jobber natta.. Å da finner jeg på noe annet i stede... hehehehehehehe

Kanskje du kan låne mitt sovehjerte, eg slokner halv 11-11, og våkner ikkje frivillig før 8, men vekkerklokka ringer jo litt før 7, så då pleier eg å stå opp..
Er jo kjekt å ha noe å gjøre på og, viss en kjeder seg. Kommer du hjem til meg no i natt, og pynter?? (Haha, tulla bare)

Vi får ta en tur på loftet til helgen å hente julepynten. Og så har jeg tenkt å sette opp juletreet tidligere i år siden jeg går i permisjon 14 des, koslig å være hjemme å se på juletreet mitt hehe[:)] 

jaaa.. julepynten er oppe! men det er fordi jeg må ta det tidlig i år fordi jeg reiser hjem til mamma 9. desember og blir der til over nytt år! og jeg elsker å pynte til jul, så når jeg først skal ha det opp så må jeg få nyte det noen dager også[:)]

ORIGINAL: Lillemor1

Skulle sette opp stakene i vinduet i dag og oppdaget at ledningen var en snau meter... ble skikkelig forbannet, de rekker jo ikke ned til gulvet en gang. Skulle ikke vært lov å selge sånt! Argh...[:@]

Så jævlig irriterende!!!
Går det ikke ann å bytte?

Jeg vil også pynte nå!
Men som i fjor så flytter vi i Desember så må nok vente 2 uker til!!! [:'(]

Back
Topp