Har profilbildet ditt en betydning?

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Hvorfor har du valgt akkurat det profilbilde du har?

Mitt har et oransj hjerte fordi favorittfargen til både mannen og meg er oransj. Når vi sender meldinger til hverandre inneholder de ofte oransje hjerter :happy:

Liker godt sommerfugler, de er så vakre. Får ro av å se på de. Ser nesten litt kaotisk å bråkete ut når de flyr, men det er helt stille og ingen lyd. Veldig fascinerende.

Første gang jeg meldte meg inn hadde jeg en positiv graviditetstest som profilbilde. Byttet etter 2 MA'er -trengte et symbol for positiv tenkning istedenfor. Regnbuen for barna jeg har mistet, solen for varme og lys som får ting til å gro og så elsket jeg Carebears som barn og er fortsatt ganske barnslig :dance018

Tenkte jeg skulle bytte den emojien :p kanskje til mere betydningsfullt ☺️ men skjer aldri ;)

Hadde først et bilde av kate Moss. Ingen grunn til det egentlig. Også byttet jeg brukernavn, og hadde akkurat sett to på rømmen. Så ble det rapunzell:joyful:

Har ikke hatt før nå, men kanskje enklere å huske folk som har bilder, så da ble det et.

Hadde en pasient som gav alle kallenavn, mitt ble Dolly :hilarious: Vet ikke hvorfor.
Vil ikke ha en avatar som ligner på meg etc. Så da ble det den :laughing002

Nellik er min favoritt blomst, og det er den blomsten jeg har fått mest av min mann. Hadde også en del nelliker i brudebuketten min :flower

Jeg tok utgangspunkt i en karakter ingen andre har med et gjenkjennelig bilde slik at det er lettere å huske meg igjen i tråder :)

Valgte også bilde for å være litt lettere å kjenne igjen i tråder. Valgte da ugle fordi jeg er et skikkelig nattmenneske og har alltid vært glad i ugler :joyful:

Så mange søte historier :Heartred

Hvorfor har du valgt akkurat det profilbilde du har?

Mitt har et oransj hjerte fordi favorittfargen til både mannen og meg er oransj. Når vi sender meldinger til hverandre inneholder de ofte oransje hjerter :happy:
Ikke enda, men tenker jeg må finne et etter å ha lest fine historier her inne :Heartred

Nei , jeg aner ikke . Har hvert på bv siden 2008 å irritert meg over at de ikke har hatt noe app før nå alt var så tungvint før . Men nå kan det hende jeg bytter bilde . Fugl er ikke helt min greie

Ja, har både jenter og gutter :Heartpink :love017:Heartblue

Jeg har eldste hunden min, fordi han er det beste jeg vet om. Også heter han Ilo, som betyr glede på finsk, og det passer jo for hele denne opplevelsen så langt :Heartred

Enklere å kjenne igjen hverandre med profilbilder.
Mitt bilde er fordi jeg elsker sol og strand

Eit bilde eg tok ute på tur, ein av mine favoritt syslar. Minner meg om sommar, lukt av eng og kos med pusane mine og familien :Heartred

Back
Topp