Har pollensesongen startet?

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
I dag har vært helt grusom. Jeg har vært helt ødelagt av allergi. Nyser 40 ganger på rad, så snørr og tårer spruter. Og har flere ganger brekt meg av det nå. Jeg har vært plaget med allergi i mange år, men aldri i nærheten så heftig som dette og heller ikke så tidlig som i år. Jeg har influensafølelse i kroppen, er kjempetrøtt, fryser og er helt tett/kløende i trynet. Nå har jeg tatt en tablett Aerius, etter å ha ringt ned til legekontoret for å høre om det er trygt. Men den har ikke hjulpet i det hele tatt. Corona er det ikke, selv om de rundt meg er livredde for at det er mer enn allergi. Men det her er mer en akutt allergisk reaksjon, som jeg kan få hvis jeg spiser nøtter (som jeg aldri gjør og ikke tror jeg har fått i meg heller) eller eksponeres for mengder av pollen + spiser noe som gir kryssallergi på en gang. Er det noen som sliter med det samme nå? Og finnes det noen nesespray eller øyedråper jeg kan ta i tillegg til Aerius-tabletter?
 
Jeg tar også allergi medisiner nå, sluttet å nyse etter ca tre dager, men er fortsatt tett i nesa... Fikk ikke lov til å komme på ultralyd idag pga det... Veldig kjedelig egentlig, men jeg overlever.

Når det gjelder allergi så er jeg nybegynner, fikk mitt første allergi utbrudd ifjor... Og trodde da jeg hadde influensa fra påske til oktober... Viste seg å være tre typer pollen og husstøv❤️
 
Back
Topp