Har plutselig....

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
bestillt meg en angelsound:)
Er bare 8+3, men håper jeg er en av de som klarer å høre hjertelyden tidlig :)
Dere som har brukt det, når hørte dere hjertelyden? :)

Prøvde først når jeg var 8+5 og klarte å finne den med en gang :)

Angelsound.no eller no sånnt:P er bare å google det;)

Men kan legge til at jeg slet mer med å finne den i forrige svangerskap. Da visste jeg ikke helt hvor på magen jeg skulle lete. Nå fant jeg den nede ved trusekanten, også litt mot venstre side :-) :-p legen mener også jeg er noen dager lenger på vei.. Men det klarer jeg ikke få til p stemme, siden jeg vet akkurat når EL var :-) men lykke til med letingen av hjertelyden, men ikke bli skuffet om du ikke skulle finne den enda :-D

oi spennende! :p tror jeg skal vente til UL, ellers blir jeg sittende med denne hele dagen :P

Men kan legge til at jeg slet mer med å finne den i forrige svangerskap. Da visste jeg ikke helt hvor på magen jeg skulle lete. Nå fant jeg den nede ved trusekanten, også litt mot venstre side :-) :-p legen mener også jeg er noen dager lenger på vei.. Men det klarer jeg ikke få til p stemme, siden jeg vet akkurat når EL var :-) men lykke til med letingen av hjertelyden, men ikke bli skuffet om du ikke skulle finne den enda :-D

Skal prøve å ikke bli skuffet hvis jeg ikke finner, for vet jo at det er en smule tidlig:P

Å der fant jeg den i postkassen, det gikk fort:)

350 +frakt tror jeg. Betalte under 400kr med frakt.

Fått prøvd den? :-)

Første gang jeg fant med andremann var overaskende langt nede ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har prøvd den ja:P
Men hørte selvsagt bare mitt hjerte, er jo bare 8+5 i dag:P

Har prøvd den ja:P
Men hørte selvsagt bare mitt hjerte, er jo bare 8+5 i dag:P

Er greit å få prøvd seg litt frem :-) mener jeg fant den etter jeg passette uke 9 med andremann.. men da prøvdw jeg i flere dager før det uten hell. Utforsket så å si hele magen før jeg fannt den :-P

Er greit å få prøvd seg litt frem :-) mener jeg fant den etter jeg passette uke 9 med andremann.. men da prøvdw jeg i flere dager før det uten hell. Utforsket så å si hele magen før jeg fannt den :-P

Ja, er det. Prøvde fra navlen til trusekanten:P skal prøve igjen på fredag:)

Det gikk fort ja! Jeg har også lyst å bestille. Hvilken av typene bestille du?:):cool:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Angelsound med høretelefoner:)

Denne:)

Vedlegg

• 1378323604858.jpg
    1378323604858.jpg
    23,4 KB · Visninger: 33
Men får den sikker ikke like raskt:P bestillte mandags kveld og fikk den i posten i dag;)

Back
Topp