Har plutselig ingen baby mer

Escuro

Forumet er livet

Jeg og samboeren klippet Milan. Nå ser han ufattelig mye større ut, plutselig. Woaaaah! Satte han i dusjen etterpå, og han gikk bananas inni dusjkabinettet (vi satt utenfor), og stod der og gaulte og sang for full hals mens han svinset rundt med dusjhodet og spylte dugg av glassdørene slik at han kunne se oss :D Lille, store gutten min...

Eldstemann er hos faren i helgen og er tilbake mandag, han kommer til å lure på hvor vi har gjort av broren hans. Det er seriøst stor forskjell, hele han ser helt annerledes ut.

 
Bilde?? :)
 
Store, fine gutten:)))

Her må det også klippes. Lokkene vokser vilt, men de er jo så fine så jeg gruer meg for å ta de vekk. Jeg har stusset litt innimellom da, så han ser ikke helt fjern ut.

Enn så lenge passer jeg på å kle han i skikkelig guttete klær slik at ingen tror han er en jente:)
 
Du vet at bilder er obligatorisk når du lager et slikt innlegg?

På tide at Crazybaby får seg en klipp snart også, eller stusse det, men jeg tar ikke saksen i egne hender igjen (for det gikk langt ifra bra sist gang), så jeg må vel bestille en frisørtime.

Menneh, ja, pics, tusen takk.
 
Bilde? :D 

Eg merker og utrolig stor forskjell på Sander, de har blitt så store jo!!! 
 
Her blir ikkje fredrik klipt en einaste gang til, tørr ikkje ;)
 
Jeg skal legge ut bilder ja :) Men nå skal jeg først sove noen timer og deretter jobbe noen timer, men kommer sterkere tilbake i morgen kveld ;) Smask på dere!
 
Back
Topp