har pierca tunga mi idag, jeg:P

*LiLLa*

Forelsket i forumet
haha...ENDELIG, 29 år gammal, har jeg tatt piercingen jeg alltid har ønsket meg mest[:D]hihi

å det var faenmeg ikke vondt engang jo!!!!føtte.....
ville ta en til med engang jeg var ferdig[:o][8D]haha

noen som vet hvor lang tid det skal gå før man skal rense??
er corsodyl, som skal utblandes 50/50 med vann....

meg ikke vondt engang jo!!!!føtte.....
ville ta en til med engang jeg var ferdighaha

syntes det var mest vondt etterpå jeg da ! hoven og blødde i nesten to uker [:'(]

Grattis med hull i tunga[:D] Tørr ikke slikt jeg...

Tok ut min for ett år siden jeg.. Orka ikke mer av den da, følte liksom at jeg var "for gammel", selv om jeg bare er 24, hehe..

Husker ikke hvordan det var med skyllinga, sto det ikke noe om det på papiret du fikk med?

Husker bare at jeg skylla ofte, og brukte q-tips rundt selve piercingen. Funket kjempebra! Oooooooog isbiter var min beste venn! Hovna nesten ikke opp noe fordi jeg spiste isbiter hele tiden.

ORIGINAL: jannne84

meg ikke vondt engang jo!!!!føtte.....
ville ta en til med engang jeg var ferdighaha

syntes det var mest vondt etterpå jeg da ! hoven og blødde i nesten to uker [:'(]

ååh???hmm..er bare litt over to timer siden, da...[8D]
men tviler på at det kommer til å gjøre så vndt som fødselen...åsså har jeg igrunn en jævlig høy smerteterskel...[;)]

ORIGINAL: Fragglen Vips

Grattis med hull i tunga[:D] Tørr ikke slikt jeg...

thank you=)[:D]

ORIGINAL: TrollebolleMor

ORIGINAL: *LiLLa*

haha...ENDELIG, 29 år gammal, har jeg tatt piercingen jeg alltid har ønsket meg mest[:D]hihi

Et tips,kjøp deg BLÅ listerin heller...Skyld etter måltid om mulig,ikke røyk for mye,hold deg unna blankt brennvin,ja..hehe kos deg med din nye piercing [:D]

Åja,hehe du kan rense med en gang om så var[:D]

har allerede rensa[8D] brukte corsodyl.

å røyken, ja...har røyka to på rappen nå, å tviiiiiler på jeg klarer å trappe ned heller..[:o]

OG...alkohol..kan jo ikke drikke på 2 uker[;)] å skal da bytte til liten barbell..

Et tips,kjøp deg BLÅ listerin heller...Skyld etter måltid om mulig,ikke røyk for mye,hold deg unna blankt brennvin,ja..hehe kos deg med din nye piercing [:D]

Åja,hehe du kan rense med en gang om så var[:D]

har allerede rensa[8D] brukte corsodyl.

å røyken, ja...har røyka to på rappen nå, å tviiiiiler på jeg klarer å trappe ned heller..[:o]

OG...alkohol..kan jo ikke drikke på 2 uker[;)] å skal da bytte til liten barbell..
Åjooooda,du kan drikke...Bare dropp spriten [8D]
Ja,men da ser det jo ut til at du vet hva du skal gjøre da [;)][;)]

Jeg trappa heller ikke ned på røyken [8D]

faen....du har bytta nick ,joooooo[:D]hehehe, så det ikke før nå[8D]skjønte ikke helt hvem trollebollemor var[8D]hahahhaha

hadde egentlig planer om å drikke idag..[:o][8D] men kan vel ikke drikke allerede idag???høhø, ånei...hakke sprit, `bare`øl[8D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

hade jeg ALDRI turdt!!!!!![&:]

hmm, vel..jeg trodde åsså litt det, men det gjorde ikke vondt!!!

det presset bare liiiiiiiittegranne, helt sant.
gjør ikke vondt nå heller, men det kommer nok til å gjøre etter hvert[8D]
men smerte er ikke farlig[8D]

EGENTLIG skulle jeg pierca nesa å i samme slengen, sånn imellom...[8D]

meeeen, bskal snart i rettssak, å da blir det kanskje litt dumt å komme dit å se ut som en ku, lissom[8D]hehe

ORIGINAL: lnie

Nå fikk jeg vondt i tunga mi!
Har piercing der selv, og kan huske hvor fooorferdelig vondt det gjorde natten etterpå. Var helt tørr i munnen så tunga festa seg helt til ganen når jeg sov, og så, I SØVNE, har jeg jo dratt til meg tunga som satt fast i ganen og som var VOND, dette våkna jeg av hele tiden. Awawawaw. Hihi. Sånn holdt på et par dager så var alt fint:) Rensing burde du vel heller gjøre en ekstra gang enn en for lite. Burde fått et ark med all info:)

Men tøffa! MANGE som ikke tør tunga!:)

hehe, tar det som det kommer[:D]
skal være NØYE med rensing, er noe dritt når det komemr verk i de...[:o]
fikk flere ark faktisk...med ALL info[;)]

Fikk piercing i tunga da jeg var 16, og elsker deg.. Gubben syns heller ikke den er så ekkel [8D][;)]
hiiihi..

Og nei, er jo ikke vondt... Er ikke nerver midt på tunga, så....

Og barna syns det er kjempeinteressant [:)]

ORIGINAL: litla

Hoho, jeg vurderer å fjerne min[;)] Hatt den i 10 år, dvs siden jeg var 16.. Syntes heller ikke det var vondt å ta den, MEN det var rimelig vondt etterpå, når tunga hovna opp osv.
Dessuten var jeg ikke så forsiktig på den tiden, tenkte ikke på infeksjoner o.l. Husker jeg ble frarådet å drikke alkohol, kysse (med tunge[;)]), oralsex osv i de første ukene. Det dreit jeg i, for å si det sånn!
Men rensa med corsodyl og spiste mye is for å dempe hevelse[:)]

åh, såpass!!:p har hatt lyst på det i hvertfall 13 år, om ikke enda lenger, så skal nok ha den i en stund ja[8D]
men har mest lyst å ha flere ettervært, kanskje danne et kors oppned, eller no sånt[;)] maybe splitting!![8D]hihiii

har lyst å drikke idag, var egentlig det som var planen..men vet ikke om det er så jævla lurt[:o][:-]

Nettopp tatt ut min jeg, ble drittlej[:'(]
Men ja, rens så ofte du får til, ha med i veska. Unngå oralsex og sprit de første par ukene og røyk de første timene tror jeg at jeg fikk beskjed om.
Men hvem brydde seg? Hehe[:D]
Overlevde jeg, men hadde litt verk da.
Og tunga mi ble helt rar av det der rense-greia[&:] Fysj!!

Husker jeg gikk rett på jobb etterpå. og jeg drev med kundebehandling den gangen og tunga hovna jo opp....ikke lett å skravle da gikk. følte jeg sikla og babla hehe...nei det var ikke vondt i det hele tatt. de stakk fra under siden og opp husker jeg. mange gjør det så forskjellig atta.

er som tatto, tar man en så tar man fler hehe..

jeg gikk vel på byn samme kveld også mener jeg å huske. har vel noe med at alkoholen kan gå rett i blodet. det jeg passa mest på var vel å holde meg unna soft is og generelt melk/bakteriebombe. rensa hele tiden i starten. morran og kveld pluss en eller to ganger i mellom om jeg hadde muligheten.
Oj jeg har hatt hull i tunga i 9 år allerede[:-]

Må du være klar over at corsodyl misfarger tunge og tenner.... vil heller anbefale listerine blå eller lilla.

Har hatt min siden jeg var 15 jeg[:)] Mamma var med meg til oslo så jeg fikk tatt den[:)] Tror nok ikke jeg kommer til å ta den ut med det første.. jeg har blitt så vant til den at jeg er sikker på at hvis jeg tar den ut så kommer jeg til å snakke drit rart.. hehe.. Veninna mi synes hun var for gammel når hun var 20, så da tok hun den ut[:-] Jeg tror ikke jeg kommer til å ta den ut så tidlig.. synes det er morro å ha det[:)]

Vil også anbefalle blå listerin. Den fikk jeg beskjed om og kjøpe når jeg tok på gjøvik. Også skulle jeg ikke drikke alkohol, ha oral sex eller tungekysse på 1 uke. Holdet med med alt [;)][:)]

Skyll etter hver gang du har spist og røykt. Og kos deg med piercingen din [:)] Og for gudskyld ikke ta den ut for de gror sinnsykt fort! Skulle opperere og måtte ta den ut, var vekke i 30min og da var hullet grodd [:'(] Det var det første han sa til meg han som tok det at uansett vhor vondt du kommer til og ha det nå så IKKE ta den ut [:D]

jeg drakk igår[:o][:o]
blei driiiiiitings,gitt[:o]å det gjør fortsatt ikke vondt idag heller, nei[;)] men er ikke så lett å spise mat da,.[:(] åsså jeg som er så glad i mat, da[:(]faaan.....er dritsulten, men føler at jeg er redd for å tygge på den, sånn at det gjør vondt..[X(]

Back
Topp