Har partneren kjent liv utenpå?

Er andre gangs, Tror vi kunne kjenne det ut på magen for ca 2 eller 3 uker siden. Husker ikke helt :) Gleder meg til de skikkeloge sparkene kommer, der du kan se en liten klump ut på magen og hilse litt på foten :D
 
Er andre gangs, Tror vi kunne kjenne det ut på magen for ca 2 eller 3 uker siden. Husker ikke helt :) Gleder meg til de skikkeloge sparkene kommer, der du kan se en liten klump ut på magen og hilse litt på foten :D

Gleder meg til det samme :) kjenner etter hver gang og håper på at det blit tydeligere for hver gang :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker ikke helt når han kjente for første gang, er en stund siden :) men igår kveld så han det for første gang :D aktiv liten gutt i magen sparka så hele magen rørte på seg :D er 21+5 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en aktiv liten krabat i magen kjenner liv mange ganger om dagen, er noen uker siden mannen kjente det, kjente selv første gang når jeg var 17 uker. Å i går tror jeg jammen lillesnuppa på 2,5 år fikk hilse på lillebror/søster. Litt usikker på om hu skjønner at det var babyen hun kjente men akkurat i det den sparket i hånda hennes så hun opp på meg, litt sånn: hva var det? Utrykk i ansiktet:):) er 22 uker i morgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har kjent det på utsiden lenge og kan se det på utsiden og av og til, men han kjenner det ikke :/ tror han blir litt forvirret av pulsen og pusten min som beveger magen fra før...
 
Ja, her kjente han det først i uke 17 :) nå kjenner og ser han der daglig :)
 
Så spennende :) vi er utrolig heldig som kan bære fram ett liv i magen og i tillegg oppleve det utvikle seg :) det er bare helt fantastisk hva kvinnekroppen er i stand til :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja han har både sett og kjent det.. :) Førte gangen var vell i uke 19. Jeg har selv kjent det daglig siden uke 18.. er nå 23+2 :)
 
Her kjenner man det godt utenpå ;-) lillesøster og mamma har fått kjent!


Sent from my iPhone
 
Vi kjente det første gang utenpå 23+2. Det var veldig stort og skikkelig koselig. Mini hadde vært veldig aktiv hele dagen, og vi kjente det på kvelden. Jeg er forøvig førstegangs og har morkaken foran.
 
Last edited:
Min har kjent liv sia uke 20 :) Hainn bruke å ligg å hold rundt magen ofte å kjenne masse liv å synes det e stas :) 4 ongen,men hainn synes d e like koselig :)
 
Min kjente det utenpå når jeg var i uke 17+4

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp